Как да бъдеш по-добър човек и да градиш финансовата си стабилност?

В този забързан свят на социални мрежи, 24-часови потоци на новини и поточни медии, ние сме постоянно бомбардирани с информация - уместна и често без значение - която ни дърпа в милион различни посоки. Добави отгоре всички крайни срокове и увеличи очакванията и натиска от всички около теб - може много лесно да загубиш посоката, към която се стремиш.

От теб зависи да пребориш целия шум и да се увериш, че държиш здраво на нещата, които те водят към успех. Ето няколко напомняния, които ще помогнат на всеки да бъде по-добър човек.

1. Научи се да избягваш стреса и гнева.

От взискателен шеф или инвеститор, до заяждаща се половинка или непрекъснат поток от политически коментари, има все по-голям списък от стресови фактори, които карат хората да изпитват някакво ниво на гняв през целия ден. Докато гневът може да бъде естествен отговор на хора или ситуации, които не вървят както би искал, задържането на гнева ти през дълги периоди от време може да бъде вредно за твоето представяне, взаимодействието ти с другите и твоето здраве.

Научи се да не допускаш гнева ти да надделее и се примири с това, което не можеш да контролираш. Внимавай за нещата, които те разстройват, след което намали взаимодействието си с тях. Например, прекарвай по-малко време в гледане на телевизия и в социалните медии, ако лошите новини те стресират.

2. Прекарвай времето си смислено и конструктивно.

Твоето време и внимание са ценни. Стреми се да прекараш това време по смислен начин, който те кара да мислиш и разширяваш хоризонтите си. Независимо дали пътуваш, посещаваш далечни кътчета с любими хора, консумираш медии - книги, филми, подкасти и т.н. - потърси опит и информация, които са ти от полза. Нека бъдат градивни за теб, а не деструктивни и с негативно влияние. Научи се да правиш разликата между това да се забавляваш в социалните мрежи и да се натоварваш от фалшивите идеали, които понякога те ни натякват.

3. Слушай повече.

Собствениците на бизнес често обичат да говорят. И би трябвало; те имат продукт / услуга, за която са страстни и искат да обяснят на всички. Но постоянното говорене не изгражда взаимоотношения - независимо дали са лични или професионални. Предприемачите трябва да помнят, че е добре да слушат повече.

Слушай всички - твоите клиенти, служители, конкуренти, приятели, семейство и нови познати. И не слушай пасивно, а активно. Тоест - питай хората какво мислят. Търсенето на принос от другите ги кара да се чувстват ценени и може да ти предостави информация, която никога не си знаел, че ще ти послужи.

4. Научи се на съпричастност.

Знанието, че слушането на другите ги кара да се чувстват ценени, е пример за съпричастност - разбирането за това как другите мислят и се чувстват. В крайна сметка не всички и всичко на тази планета се върти около теб и твоите нужди.

На работното място лидер, на когото липсва съпричастност, никога няма да се превърне в приятел за служителите си. В личните отношения практикуването на съпричастност помага за затягане на връзките с хора, които са най-важни за теб.

5. Извини се, когато е необходимо.

Предприемачите не са свръхчовеци. Както всички останали, те имат слабости и правят грешки. Но понякога, когато ти си отговорният човек и този, който взема решения - да признаеш, че си сгрешил не е лесно.

Извинението е смиряващо и изисква смелост. За да поднесеш автентично извинение, започни, като погледнеш другия човек в очите. Обясни защо съжаляваш и ще се учудиш колко благодарни може да са хората.

6. Бъди истински.

Това важи за повече от просто извинения. Да си автентичен в бизнеса може да бъде това, което те отличава от конкуренцията. Да си истински като човек означава да действаш по същия начин и извън бизнес сделките, спрямо другите.

Никой не иска да прави бизнес или да бъде в отношения с някой, който е фалшив и недоверчив.

7. Раздавай това, което имаш.

Независимо дали ще подадеш ръка на труден проект в офиса, ще направиш финансово дарение или ще подариш доброволно твоето време и умения на благотворителна организация - да дадеш на другите и да ги накараш да се чувстват добре е нещо, което да те води по пътя ти към успехите.

Както казва Ганди: „Най-добрият начин да намериш себе си е да се изгубиш в услуга на другите.“

Понякога, за да бъдеш по-доброто си аз, е необходимо да коригираш грешките си от миналото. Ако става дума за финансови грешки и лоша кредитна история, виж и какви предимства ще ти предостави кредитна карта Бяла Карта, като я заявиш по телефон или онлайн, без дори да е необходимо да имаш трудов договор.

Бяла Карта 10.08.2019 Хора Коментари: 0 57 Разглеждания
Успешно копира кода
Абонира се успешно
help desk software