Кандидатствай Вход
Интересни (и изненадващи) статистики за кредитните карти, които трябва да знаеш

Интересни (и изненадващи) статистики за кредитните карти, които трябва да знаеш

Кредитната карта е един от най-популярните и използвани от потребителите финансови инструменти, който придобива все повече функции и приложения в нормалното им ежедневие. Вероятно и ти самият си сред вече доста опитните притежатели на кредитни карти, които добре знаят как да се възползват по най-добрия начин от техните полезни свойства. Ако си мислиш обаче, че знаеш всичко за кредитните карти, дълбоко грешиш. В следващите редове ще ти представим няколко интересни статистики за тях, които може би ще те изненадат, но и в същото време ще ти дадат полезни насоки относно употребата  на тези гъвкави и удобни средства за разплащане.

Милениалите успешно повишават своите кредитни рейтинги през последните години – според различни финансови и кредитни доклади, през последните няколко години т.нар. милениали са намалили от 6 до 8% своите дългове по кредитни карти. Това е един доста любопитен факт предвид всеобщото мнение за милениалите като значително рискова група потребители. Потребители, които живеят за момента и харчат неразумно средствата си, без да мислят за бъдещето. Е, може би е дошло време подобни митове да се развенчаят. От друга страна, е възможно и навлизането в по-зряла възраст да оказва влияние върху потребителските навици на милениалите. Все пак най-възрастните сред тях вече навършват 37-38 години.

По-младите потребители променят потребителското си поведение спрямо информация в социалните мрежи – за разлика от предишния факт, този едва ли представлява изненада за някого. Напротив, той само затвърждава впечатлението, че социалните мрежи влияят силно върху живота и ежедневието на младежите. В това число върху потребителското им поведение и по-специално върху покупките и разплащанията, които правят със своите кредитни карти. Проведено наскоро в САЩ изследване показва, че за около 1/5 от хората между 20 и 30 години е от голямо значение репутацията на отделните брандове и марки в социалните мрежи и като цяло в онлайн пространството. Те дори биха платили по-висока цена за продуктите на дадена марка, ако чувстват самата марка по-близка до себе си и до своите ценности. Затова и брандовете залагат все повече на страници и профили в социалните мрежи, опитвайки се да създадат своя лоялна група от фенове и да поддържат добрия си имидж сред тях във времето.

30% от притежателите на кредитни карти никога не се възползват от предоставяните им бонуси и награди – възможно е тази информация да ти звучи доста нелогично, тъй като в днешно време кредитните компании буквално се надпреварват да предлагат иновативни и уникални бонуси, с които да привлекат потребителите. Все още обаче около 30% от притежателите на кредитни карти нямат навика да търсят полагащите им се бонуси и награди вследствие на използването на съответния финансов инструмент. Съветваме те да се стараеш да не попадаш в тази група потребители, защото подобни бонуси могат както да ти спестят средства, така и да ти донесат значителни материални придобивки. Притежателите на кредитна карта Бяла Карта например имат възможност с нея да се разплащат и да получават постоянни отстъпки и промоционални оферти в широка мрежа от партньорски обекти.

В Средния Запад живеят най-отговорните притежатели на кредитни карти в САЩ – всякакви легенди сме чували за Средния Запад през годините. От това, че регионът е доста изостанал до статистиките за слабото ниво на образованост сред населението и нивата на престъпност. Е, когато става въпрос за разумно използване на кредитни карти, местните хора определено могат да бъдат похвалени. Скорошни изследвания показват, че те имат значително по-ниски дългове по своите кредитни карти в сравнение с населението от останалите региони на САЩ. Последното повишава и кредитните им рейтинги, давайки им редица преимущества при кандидатстване за банкови кредити или закупуване на различни финансови и застрахователни продукти.

Хората между 45 и 54 години натрупват най-много дългове по кредитните карти – още една изненадваща статистика. Почти всеки би си помислил, че младежите и новите притежатели на кредитни карти имат по-голяма склонност към неразумни харчове и натрупване на дългове. Истината е обаче, че хората между 45 и 54 години трябва да планират много повече неща, както и да са изключително прецизни по отношение използването на своите кредитни карти. Това се дължи на разходите, които е нужно да плащат за семейството, дома, колата , транспорта и всички други важни елементи от ежедневието си.

Кредитна карта Бяла Карта е не само най-бързата и удобна за разплащане, но и най-сигурната за личните ти средства кредитна карта. Всички притежатели на Бяла Карта получават достъп до собствен потребителски профил, в който могат да влизат по всяко време, стига да разполагат с устройство с интернет. В този потребителски профил са налице пълната история на направените трансакции, както и друга значима информация относно кредитната карта. Заложи на кредитна карта Бяла Карта – правилният избор за постигането на финансова сигурност и благополучие за теб и цялото ти семейство!

0 Коментара



Кредитна карта, с която имаш, когато искаш