Кандидатствай Вход
7 съвета как да постигнеш удовлетвореност от себе си?

7 съвета как да постигнеш удовлетвореност от себе си?

  • Бяла Карта
  • 19.11.2019
  • Лайфстайл
  • Коментари: 0
  • 860

В този бързо развиващ се свят на социални медии, 24-часовите цикли на новини и множество различни източници на информация, един средно статистически потребител е непрекъснато “бомбардиран” с данни информация. Тази информация понякога е уместна, но и често неподходяща. Като добавиш към това и високите очаквания, които всички имат около теб и напрежението на работното място и евентуалните трудности в личен план, то задачата да бъдеш удовлетворен от себе си, съвсем не изглежда лесна.

Ако искаш да разполагаш с парични средства по всяко време и да си удовлетворен от финансовата си стабилност, кредитна карта Бяла Карта е твой незаменим помощник. Но когато става въпрос и за удовлетвореност в други аспекти от живота ти, добре е да приемеш някои полезни съвети.

Ето седем напомняния, които помагат на всеки да бъде по-удовлетворена личност:

1. Изпускай стреса и гнева.

От проблемите на работа до семейните вражди, или безкрайния поток от политически коментари, има нарастващ списък от стресови фактори, които карат хората да носят някакво ниво на гняв през целия ден. Макар че гневът може да бъде естествен отговор на хора или ситуации, които не вървят по начина, по който искаш, задържането на гнева ти за дълги периоди от време може да бъде пагубно за твоето здраве и настроение.

Научи се да изпускаш гнева си и това, което не можеш да контролираш. Внимавай за нещата, които те разстройват, след това намали излагането си на тях. Например, прекарвай по-малко време в гледане на телевизия и в социалните медии, ако информацията там те дразни.

Ако някой близък от обкръжението ти е стресиращ и не натоварва емоционално, просто адресирай до него проблема. А понякога, дори е най-добре да спреш да се обграждаш с хора, които те натоварват психически. Ако човекът е някой, с когото работиш - например колега или шеф - просто помни, че можеш да се прибереш вкъщи и да се откъснеш от общуването с него. Успокояващи техники за релаксация, като медитация, контролирано дишане могат да помогнат.

2. Повече полезна информация

Твоето време и внимание са ценни. Затова трябва да се стремиш да прекарваш времето си по смислен начин, който те кара да мислиш и разширяваш хоризонтите си. Независимо дали пътуваш, посещаваш близки, консумираш медии - книги, филми, подкасти и т.н. - потърси опит и информация, които са ти от полза.

3. Слушай повече.

Собствениците на фирми често обичат да говорят. И те трябва - те имат продукт / услуга, за който са амбицирани и искат светът да научи за това. Но постоянното говорене, без вслушване в съвети, не изгражда връзки - лични или професионални. Предприемачите трябва да слушат повече. Разбира се, понякога това важи и за служителите им.

Слушай всички - твоите клиенти, служители, конкуренти, приятели, семейство и нови познати. И не слушай просто пасивно - активно питай хората какво мислят. Търсенето на информация от другите ги кара да се чувстват ценени и могат да предоставят информация, която никога не си подозирал.

4. Практикувай емпатия.

Знанието, че слушането на другите ги кара да се чувстват ценни, е пример за съпричастност - разбирането за това как другите мислят и чувстват. В края на краищата, не всеки и всичко на тази планета се върти около теб и твоите нужди.

На работното място лидер, който няма съпричастност, ще изглежда извън обсега на служителите си. За клиентите, съпричастността помага да съобщиш, че те е грижа и че техният бизнес е ценен. В личните взаимоотношения практикуването на емпатия спомага за затягане на връзките с хората, които имат най-голямо значение за теб - което е много важно да те държи щастлив и мотивиран професионално.

5. Извини се, когато е необходимо.

Точно както всички останали, и предприемачите и служителите им имат слабости и правят грешки. Но понякога, когато ти си отговорният човек, и това е твоето виждане за нещата, да си признаеш, че грешиш не е лесно.

Извиняването е смирение и изисква смелост. За да предадеш автентично извинение, започни, като погледнеш другия човек в очите, кажи защо съжаляваш и обясни „защото“ зад твоето разкаяние. Може да се изненадаш колко благодарни ще бъдат хората.

6. Бъди истински.

Това е нещо повече от просто извинение. Да бъдеш автентичен в бизнеса може да бъде това, което те отличава от конкуренцията. Да бъдеш истински като човек означава да действаш еднакво отвън, към другите, както си възприемаш отвътре.

Никой не иска да прави бизнес или да е в отношения с някой, който е фалшив и ненадежден. Не бъди човек, с когото не искаш да бъдеш ти самия. 

7. Давай без да чакаш отплата

Дали ще помогнеш на труден проект в офиса, ще направиш финансово дарение или доброволно да дадеш време и умения на благотворителна организация - даването на други хора е нещо, което те кара да се чувстваш удовлетворен от себе си.  А най-хубавото е, че се разпространява като добър пример.

Кредитна карта, с която имаш, когато искаш