Кандидатствай Вход
Как медитирането ти помага да жънеш успехи?

Как медитирането ти помага да жънеш успехи?

  • Бяла Карта
  • 21.11.2019
  • Лайфстайл
  • Коментари: 0
  • 714

Какво общо имат успешните бизнес лидери и предприемачи като Рей Далио, основател на Bridgewater Associates, Джеф Вайнер, изпълнителен директор на LinkedIn, и Ариана Хъфингтън, основател на Huffington Post?

Те отделят част от времето си в натоварените си графици, за да медитират.

Разбира се, най-важнотот условие за благополучие е да си наясно как да управляваш разумно личните си финанси, в това число и да извличаш максимума от финансовите инструменти. Така например, кредитна карта Бяла Карта е идеалното средство да разполагаш с парични средства до заплата, но и да управляваш разходите си. С кредитна карта Бяла Карта имаш шанс да изградиш добра кредитна история и да пожънеш успехи в личен и професионален план. Но какво друго ще ти помогне да бъдеш успешен? Отговорът се крие в практикуването на медитация.

Медитацията някога е била разглеждана като нетрадиционна и е свързвана с хипитата. Сега обаче все повече хора се обръщат към практиката, за да донесат равновесие и спокойствие в живота си. Според едно национално проучване в САЩ, почти 18 милиона възрастни практикуват редовно медитация, благодарение на нарастващия брой изследвания, които показват, че практиките на ума и тялото ,като медиация, могат да помогнат на хората да управляват болката и да намалят чувството на стрес.

Красотата на медитацията е, че нейните ползи могат да бъдат далеч по-дълбоки, като помагат за засилване на ума, намаляване на тревожността и укротяване на негативните емоции. Ето няколко доказани начина, чрез които медитацията може да те подготви за успех.

1. По-добра памет

Успешните бизнес лидери могат бързо да обработват и усвояват нова информация и да си припомнят тези знания, когато е необходимо - важно умение за всеки, който има цели извън офисната работа. Оказва се, че медитацията е добър начин да се даде тласък в тази област. Изследователите са открили, че медитацията стимулира области на мозъка, свързани с паметта, концентрацията и ученето.

Едно проучване на студенти, които имали тест за концентрация четири пъти седмично, в продължение на две седмици, показва, че техният капацитет на работна памет се е подобрил през това време. Други проучвания показват, че медитацията спомага за увеличаване на обема на сивото вещество, включително укрепване на областите на мозъка, които подпомагат ученето, паметта, познанието или емоционалната регулация.

Изследователите отбелязват, че медитацията може да промени структурата на мозъка и да увеличи умствената активност и ловкост. Това означава, че медитацията може буквално да направи мозъка ти по-стабилен. Хората, които са практикували медитация в продължение на осем седмици, показват увеличение на сивото вещество в области, свързани с процесите на учене и памет.

2. Спира песимистичните мисли.

Всеки попада в песимистични размишления от време на време. Но обсесивно обитаващи, негативните мисли като минали неуспехи, разочарования и съжаления, могат да стопят твоята увереност и да замъглят ума ти, когато трябва да мислиш ясно. Оставени така, тези чувства допринасят за хроничната тревожност, която може да тежи в ума ти, да те предпазят от предприемане на действия и да осуетят твоята мотивация. Медитацията е мощна помощ при разчупването на тези отрицателни мисловни цикли.

Един от начините да се елиминират негативните мисли е да повтаряш на себе си мантра, като например „Остави времето да го заличи“. Казването на една проста, позитивна фраза на себе си е един от най-старите и най-ясни начини за медитация и е доказано, че има дълбок ефекти, ако се извършва последователно.

Започни с повтаряне на фразата към себе си, и когато усетиш, че умът ти блуждае, върни вниманието си към мантрата. С времето и практиката, негативните мисли се разсейват и оставят ума ти свободен да се фокусира върху други неща.

3. Изграждане на умствен капацитет и подобряване на точността.

С напредването на възрастта умствената ти способност достига дадени върхове, преди да започне да се влошава бавно. Въпреки това, медитацията е като тренировка за мозъка ти. С течение на времето тя може да подобри цялостното ти мозъчно здраве и да изгради твоя умствен капацитет. Това има смисъл, защото когато медитираш, ти по същество практикуваш концентрация.

В продължение на десетилетия, изследователите са откривали, че будистките монаси, които редовно медитират, се справят много по-добре с тестовете за концентрация от обикновения човек. Тези, които редовно медитират, не само увеличават способността си да се концентрират, но и повишават вниманието си към детайлите и нивото на точност.

4. Укроти негативните емоции.

Негативните емоции могат да имат безброй вредни въздействия върху твоя личен и професионален живот, особено ако оказват влияние върху отношенията ти с приятели, колеги, служители или клиенти. Последиците могат да доведат до наранени чувства и неудовлетвореност.

Медитацията позволява да разпознаваш и контролираш негативните емоции. Медитацията помага да обработваш и приемаш това, което чувстваш, и след това помага да освободиш тези чувства.

Кредитна карта, с която имаш, когато искаш