Кандидатствай Вход
Как ще пазаруваме в бъдеще?

Как ще пазаруваме в бъдеще?

С глобализацията и развитието на технологиите абсолютно всеки аспект от нашия живот и ежедневие се променя. Време е и ние да се адаптираме. 

Пазаруването не прави изключение от тази тенденция. Достатъчно е само да си спомниш, че преди години въобще не можехме да си представим практиката да си поръчваме продукти и стоки по интернет, и те да бъдат доставяни директно в нашия дом или на друго удобно място. 

Сега обаче онлайн магазините отнемат все повече клиенти традиционните такива. Какви още промени предстои да видим по отношение на методите за пазаруване в близко и малко по-далечно бъдеще? 

С този въпрос ще се занимаем в следващите редове от текста. Пазаруването като процес в бъдеще ще претърпи както доста напълно логични промени, така и някои неочаквани такива. 

Нека да разберем малко повече за въпросните промени и факторите, от които произтичат те.

Как ще пазаруваме в бъдеще?

Доставките ще се извършват в още по-кратки срокове

Това всъщност е тенденция, която вече върви с пълна сила. 

Ако практикуваш онлайн пазаруването поне от няколко години, вероятно си забелязал, че за съответния период от време повечето онлайн магазини са намалили в пъти времето за доставка на даден артикул до крайния потребител. 

За последното си има много проста причина, а именно изискванията и предпочитанията на новото поколение потребители трябва да се оправдаят. 

Скорошно изследване в САЩ показва, че 25% от активните потребители не биха приели продукт или стока, чиято доставка отнема повече от 1-2 дена. В бъдеще това време ще се съкрати още, принуждавайки фирмите да гарантират пристигане на пратките в рамките на часове. 

Като цяло, в подобна посока вече работят някои големи компании за интернет търговия на дребно, като например Amazon и eBay.

Потребителите ще знаят какво има във всеки един магазин 

Случвало ли ти се е да влезеш в някои от физическите магазини с намерението за закупуване на точно определен продукт и след продължително търсене да откриеш, че наличностите са свършили или пък въпросният продукт въобще не се продава там? 

Сигурни сме, че отговорът ти на този въпрос в момента ще бъде положителен. 

Е, в бъдеще няма да се сблъскваш с подобни неприятни ситуации, водещи единствено до губене на време. Ново приложение ти позволява чрез Google Assistant да откриеш най-близките магазини, в които има налични количества от търсения от теб продукт. 

Звучи невероятно и в същото време много лесно и удобно, нали? 

Разбира се, използването на това приложение все още е силно ограничено до точно определени региони на света, но в близко бъдеще неизменно ще има сериозно нарастване в неговата употреба и популярност сред потребителите. 

Ще се сложи край на тежките чанти

Разходката по магазините може би е приятна, но последващото носене на пълни чанти с покупки определено убива удоволствието от тази дейност.  

Последното важи с особена сила, ако в чантите има наистина тежки предмети, чието вдигане ти създава огромни трудности. 

Според прогнозите на специалисти след известно време тежките чанти при пазаруване ще останат в миналото. Как е възможно това? Просто потребителят ще обикаля магазините, ще си избира покупки и ще ги заплаща, но няма да ги взема със себе си. 

Вместо него, съответният магазин ще поема отговорността за незабавното изпращане на артикулите до съответния адрес. 

Възможно е дори покупката ти да бъде доставена преди още да си се прибрал в своя дом.

Поверителността ще се превърне в бизнес

Съвременните потребители все повече се притесняват за сигурността на своите лични данни при онлайн пазаруване и са готови дори да платят допълнително, за да им бъде тя гарантирана. 

Поради тази причина ще се появят отделни услуги, свързани със запазването на пълната анонимност на купувачите на дадени продукти или стоки. 

Или казано с други думи, търговците ще вземат специални мерки за осигуряване на конфиденциалността на личните ти данни, но това ще изисква допълнително плащане към тях от твоя страна.

Медийните компании също ще се включат в продажбите

Основната роля на медиите в момента е да рекламират пред своите зрители дадени стоки или продукти. 

В бъдеще обаче те ще се включат и в продажбите на самите артикули. Което означава, че докато гледаш любимото си ТВ предаване, ще можеш директно да се свържеш с неговия екип и да си поръчаш продуктите, показвани на екрана.

Бъдещето на пазаруването е свързано с много различни явления и промени. Предстои да видим навлизането на изкуствен интелект във все повече процеси например.

Едно нещо обаче ще си остане същото и това е ролята на кредитна карта Бяла Карта като твой пръв помощник и приятел, когато става въпрос за бързо, лесно и удобно разплащане. 

Бяла Карта няма такса при теглене на пари от банкомати в България, няма и такса при плащане на ПОС и онлайн. Една кредитна карта, която винаги е на твоя страна и се съобразявa с твоите нужди, навици и предпочитания. 

0 Коментара



Кредитна карта, с която имаш, когато искаш