Кандидатствай Вход
Какво трябва да знаят търговците за модерните потребителски навици през 2017 г.?

Какво трябва да знаят търговците за модерните потребителски навици през 2017 г.?

  • Бяла Карта
  • 10.09.2017
  • Лайфстайл
  • Коментари: 0
  • 1094

Потребителите на новия век вече нямат същите потребности, като потребителите преди 20 години. Всъщност потребителите на 21-ви век вече дори нямат същите потребности като тези от преди 5 години. Tова е така, заради постоянно променящите се технологии и навлизането на нови стоки, които създават и нови потребности.

Точно на тези потребности трябва да отговори бизнесът, ако иска да продължи да се развива.

През последните години, компаниите залагат не само на офлайн търговията, но и на онлайн магазините. Тоест, освен че всеки бизнес има физически обект за продажба на стоката или услугата, вече има и интернет базиран обект, в който всеки клиент може да разгледа предлаганите стоки и услуги, както и да направи плащане чрез кредитната си карта. Практически точно това е нагаждане към новите потребности на хората. Дори един бранд да е изключително успешен и да има много физически магазини, то той няма как да се развива в 21-ви век, ако няма сайт, който хората да разгледат и да опознаят, преди да направят покупката. Всъщност освен сайта на бизнеса, една фирма трябва и да си осигури челни места на въпросния сайт в търсачките. Това е така, защото иначе няма как потребителите да знаят, че съществува такъв сайт – ако той не се показва на първата страница на търсачката.

Истината е, че днешните потребители не обичат да търсят много и да чакат за доставка. Не обичат и да чакат, за да направят плащане. Те са свикнали всичко да става на момента. Поради тази причина и искат да виждат всичко в интернет, веднага щом напишат какво търсят в търсачката.

Как обаче трябва един бизнес да се приспособи към своите потребители и да ги впечатли, за да реализира продажби и растяща печалба?

Зависи най-вече какви са таргет потребителите на фирмата. Ако например една компания се е фокусирала само върху млади хора на възраст до 30 години, то едва ли е добра идея да си направи само един онлайн магазин. Всички знаем, че младите хора обожават социалните мрежи. Различните типове социалните мрежи всъщност са нещо, без което милениалите не могат да живеят. Точно затова, ако даден бизнес иска да ги привлече като клиенти, то той трябва не само да си направи онлайн магазин, но и да има засилено присъствие в социалните мрежи. При това – във всички. Хората обичат да гледат видеа, да се любуват на красиви картинки и да се забавляват с анкети – всичко това може да се постигне чрез социалната мрежа. По този начин компаниите привличат клиенти и разширяват дела си, а след това предлагат и въпросния си продукт или услуга. Освен присъствие онлайн, то бизнесът трябва да се погрижи и разплащанията за покупки да стават лесно и бързо чрез кредитни карти. Всеки знае, че разплащанията в кеш вече не са на мода и хората са отвикнали да носят пари в брой в себе си.

Ако един бизнес обаче таргетира като клиенти възрастните хора. То тогава онлайн присъствието и добре изглеждащият уебсайт едва ли са фактори за привличане на клиенти.

Възрастните хора пазаруват най-много не чрез интернет, а в малките магазини. Също така, възрастните хора обичат да гледат телевизия, което е страхотен канал за рекламиране на дадена услуга или стока.

Друг потребителски навик, който отскоро навлезна в ежедневието ни, е масовото използване само на смартфони – както за сърфиране в мрежата, така и за резервации, пазаруване, разплащания. Какво означава това за търговците? Те трябва да бъдат находчиви и да разработят сайта си така, че да бъде добре изглеждащ и лесен за управление, дори през телефон.

За да отговори на потребителските желания, Бяла Карта също развива концепцията си и ти можеш да се запознаеш с всички детайли и изгодни сделки, директно онлайн или чрез едно телефонно обаждане.

Кредитна карта, с която имаш, когато искаш