Кандидатствай Вход
Кои са заблуждаващите митове за успеха?

Кои са заблуждаващите митове за успеха?

  • Бяла Карта
  • 30.07.2019
  • Лайфстайл
  • Коментари: 0
  • 710

В стремежа си да постигнеш дългосрочен успех, вероятно си приел някои погрешни убеждения за това, което трябва да направиш, за да успееш в начинанията си. Многобройни интервюта с богати и известни предприемачи и корпоративни лидери доказват, че дори когато най-малко очакваш, можеш да получиш възможност да сбъднеш мечтите си. Но какво представлява успехът в очите на онези, които са го постигнали?

За сър Ричард Брансън например, истинският успех се свежда до това да живееш всеки ден, извличайки максимума от всичко. За Марк Кубан, успехът е да знаеш, че правиш каквото искаш - и обичаш всяка минута от него.

Определи какво е успехът за теб самия, а след това и за твоя екип.

Това, че някой възприема успехът по определен начин, не означава, че и за теб дефиницията на успех ще е същата. Твоите вярвания ще бъдат уникални за твоето възпитание и идеали, образование и опит. Може да не бъдеш мотивиран от пари или власт - може би за теб е много по-вълнуващо да променяш живота на другите. Може би финансовите облаги не ти носят толкова удовлетвореност като уважението и симпатията на хората?

Без значение какво представлява успехът за теб, постарай да го дефинираш не само за себе си, но и за екипа си. И докато анализираш това, което твоят бизнес трябва да направи, за да си успешен, може да прегледаш следващите митове, свързани с начинанията:

Мит # 1: Данните винаги са отговора.

Данните са критичен компонент за всяка организация. Данните са полезни, когато се използват за вземане на информирани решения, но могат да възпрепятстват начинанието ти, ако им позволиш да вземат решения вместо теб. Данните не са крайния отговор на всеки въпрос, особено когато става въпрос за творческо съдържание. Може да поставиш акцент върху грешните данни, само защото са на една ръка разстояние.

Кристофър Руди, съосновател и главен стратегически директор на медийната компания от следващо поколение Cut, описва този опит като “преследване на погрешни данни”. „Пропуснахме частта, в която попитахме дали това са правилните показатели или, което е по-важно, как можем да ги използваме, за да направим по-добри неща“, казва той. „Не трябва да разчитаме на данни, за да ни кажат какво да копираме или следваме; трябва да използваме данни, за да задаваме по-добри и по-информирани въпроси за това как да насочим нашата творческа енергия. "

Отдели време за истински анализ на наличните данни. Увери се, че не претоварваш себе си и екипа си с данни, от които не се нуждаеш и установи процеси, които търсят подходи - а не само решения.

Мит # 2: Колкото по-усърдно работиш, толкова по-голям успех ще пожънеш

Да, трябва да работиш усилено, но има точка на намаляване на възвръщаемостта. Дългите часове работа водят до стрес,  за който изследванията, цитирани в Harvard Business Review, показват, че има отрицателно въздействие върху твоето физическо здраве и бизнес продуктивност. Казано просто, упоритата работа сама по себе си не е достатъчна. Имаш нужда от цел и правилен подход и ще инвестираш много по-малко време и усилия, за да пожънеш плодовете на труда си. Понякога най-дългият път не е най-правилният и това, че нещо изглежда трудно и времеемко, не означава, че ще ти донесе най-голяма печалба. Успехът и финансовите ползи могат да бъдат много по-големи, когато инвестираш малко време и усилия, но в правилното нещо.

Въпреки че е добре да се полагат извънредни усилия от време на време, направи го в преследване на цел, за която си заслужава. Прекарването на часове на компютъра преди лягане може да си струва, ако се занимаваш с нещо, което ще ти донесе удовлетворение, колкото и малко да е.

Мит 3: Най-добрите лидери са тези, които знаят и могат всичко

Този мит наистина е широко разпространен, но всъщност много по-рисковано е да се опитваш да направиш всичко по своему, отколкото да търсиш помощ. Дните на самоуверения тип предприемач, който прави всичко, благодарение на себе си, отдавна са изчезнали. Винаги можеш да имаш стремежа на свръхчовек, без да губиш уважението на хората около теб, като поискаш, например, финансови съвети или коучинг за продажби.

Всъщност, изследовател от Университета на Грузия е провел множество проучвания, които откриват, че желанието да поискаш чужда помощ е това, което определя изключителните постижения от обикновените. Освен това, приблизително седем от 10 корпоративни лидери в проучване, представят нетуъркинга като съществен аспект от техния бизнес живот, според проучване на Intuit.

Какво друго може да те улесни по пътя към успеха? С кредитна карта Бяла Карта имаш шанс да изградиш добрата си кредитна история и да балансираш личните си финанси, като междувременно разполагаш с парични средства по всяко време - за всички онези моменти, в които имаш нужда от добър финансов помощник.

Кредитна карта, с която имаш, когато искаш