
Онлайн пазаруването се практикува от все повече и повече съвременни потребители.
Бързината, удобството, както и неограничените възможности по отношение откриване на различни промоционални цени и изгодни оферти, го превръщат в най-логичния избор за модерния работещ човек.
Все повече от хората в България и по света предпочитат да се възползват от предимствата, които електронната търговия носи - удобство и по-голямо разнообразие в сравнение с физическите магазини.
Ако и ти си сред почитателите на онлайн пазаруването и често използваш мрежата за поръчване на дрехи, обувки, парфюми и други артикули, значи днешната статия от блога на Бяла Карта е точно за теб.
В следващите редове ще обобщим основните тенденции, които повечето специалисти свързват с онлайн пазаруване тенденции през годината. И така, нека да започваме:
Повече мобилно пазаруване
Няма как онлайн търговците да не се съобразят с все по-голямото значение на мобилния телефон в живота на съвременния човек.
На практика това устройство вече ни служи във всички аспекти от нашето ежедневие – започвайки от лични и бизнес разговори, преминавайки през присъствие в различни платформи и социални мрежи, и стигайки до резервиране на заведения, хотели и дори екскурзии.
Е, пазаруването в никакъв случай няма да бъде изключение.
Значителна част от онлайн търговските платформи вече имат свои мобилни версии и специални настройки за улесняване на пазаруването през смартфона.
А тези, които все още не са си направили такива версии, по всяка вероятност ще са готови с тях през 2018 година.
Разбира се, освен ако не искат да изгубят своята конкурентоспособност и позиции на пазара.
Персонализация
Друга важна тенденция, свързана с онлайн пазаруването, е, че то ще става все по-персонализирано.
Какво имаме предвид? Ако няколко човека извършват търсене в Google по дадена ключова дума (напр. заведение за бързо хранене), то най-вероятно всеки от тях ще получи различни резултати.
Това се дължи както на разликите в тяхното местоположение, така и на индивидуалните им интереси, изразени чрез посещаваните сайтове в близкото минало.
Подобен механизъм при всички случаи ще бъде наличен и в повечето онлайн търговски платформи.
С други думи, при влизане в тях потребителят ще получава предложения за разглеждане на продукти, които биха могли да представляват интерес за него.
Страниците и продуктите, които той е разглеждал преди, ще имат значение и за типа на рекламите, показващи се в мрежи като Facebook, YouTube, Vbox7 и т.н.
По-богата информация
Предвид ожесточаващата се конкуренция в интернет пространството и все по-големите изисквания на съвременните потребители, онлайн търговците ще правят всичко възможно, за да повишат доверието в своите продукти и услуги.
А, както добре знаем, доверието е пряко свързано с прозрачността и предоставянето на цялата необходима информация на отсрещната страна.
В този смисъл занапред в онлайн платформите ще виждаме все повече информация за предлаганите артикули, включваща техните основни свойства и характеристики, подходящи приложения и дори съвети за правилното им използване.
В допълнение, ще се залага и на снимков и видео материал за по-точно и коректно представяне на продуктите.
Като резултат от всичко това може да се заключи, че потребителите ще вземат все по-информирани избори и решения за извършване на покупки онлайн.
Бързина на доставките
Още един елемент, в който онлайн търговците ще се усъвършенстват през 2018 година.
Бързината на доставките със сигурност ще се повишава, независимо за какъв тип артикули става въпрос.
И това отново е тенденция, дължаща се до голяма степен на изискванията и цялостното поведение на съвременните потребители.
Потребители, очакващи да получат своите поръчки във възможно най-кратки срокове, след което да имат възможност да се възползват от свойствата и приложенията на съответните артикули.
Все пак днешният свят е доста забързан и динамичен, и онлайн търговците трябва да се съобразяват с това.
Промоции и креативни оферти
И не на последно място, различните промоции и креативни оферти ще са все по-използван от онлайн търговците метод за печелене на нови клиенти.
В това число влизат традиционно предлаганите около празниците намаления на множество артикули, но не само.
Отделните търговци ще търсят креативни предложения, с които да привлекат вниманието на масовия потребител.
Например добавяне на подарък при закупуване на определен брой артикули или пък безплатна доставка за поръчки над дадена сума.
Тъй като тенденциите в пазаруването се променят с времето, клиентите все повече ще възприемат онлайн пазаруването.
Що се отнася до онлайн търговията, глобалният пазар на електронната търговия се оценява на милиарди долари и се очаква да бележи сериозен ръст през десетилетието.
Освен това все повече потребители се обръщат към социалните мрежи като Instagram и Facebook, за да пазаруват онлайн; това може да се дължи на засиленото присъствие в социалните мрежи на хора от всички възрасти през последните години.
Милиарди души по света използват интернет за закупуване на продукти или услуги.
Изкуственият интелект също се очаква да изиграе ключова роля за улесняване комуникацията между клиентите и търговците на дребно, което ще доведе до по-приятно преживяване.
Едно е ясно – конкуренцията между онлайн търговците и стремежът им да направят продуктовите си каталози по-атрактивни и привлекателни със сигурност ще доведат до появяване на все повече страхотни предложения и оферти за пазаруващите в мрежата потребители.
Удобствата на кредитната карта при онлайн промоции и оферти
Онлайн пазаруването е най-изгодно за потребителите, когато те успяват да се възползват в максимална степен от предлаганите промоционални оферти.
Кредитната карта може да ти помогне в тази задача. С нея можеш да разполагаш с пари за пазаруване - преди заплата и след заплата.
Ако вече си набелязал няколко такива за различни промоционални артикули, но ти е нужно допълнително финансиране, твоята кредитна карта Бяла Карта е насреща да ти помогне.
Благодарение на тази гъвкава и достъпна кредитна карта ще получиш необходимите финансови средства точно тогава, когато ти трябват най-много.
Избери кредитна Бяла Карта и направи онлайн пазаруването по-приятно и изгодно от всякога!
Съвет за безопасност при пазаруване онлайн
Добра практика ли е да запазиш кредитната си карта в профила си?
Когато пазаруваш онлайн, можеш да имаш възможност да запазиш кредитната си карта в акаунта, за да направиш плащанията още по-бързо.
И все пак, макар по този начин да можеш да спестиш време при извършване на онлайн покупките си, може да се окаже рисокавана практика.Запазване на данните на картата ти могат до доведат до кражба и неправомерни трансакции, когато картата е запазена в несигурни онлайн магазини.
За да се защитиш максимално, избягвай тази практика.
0 Коментара
Благодаря ви Бяла Карта! Доволна съм, всичко се оказа така, както се казва и уточнява в договорите! Коректни сте!