Кандидатствай Вход
Онлайн пазаруване: тенденции през 2018 година

Онлайн пазаруване: тенденции през 2018 година

  • Бяла Карта
  • 22.01.2018
  • Лайфстайл
  • Коментари: 0
  • 2895

Онлайн пазаруването се практикува от все повече и повече съвременни потребители. Бързината, удобството, както и неограничените възможности по отношение откриване на различни промоционални цени и изгодни оферти, го превръщат в най-логичния избор за модерния работещ човек. Ако и ти си сред почитателите на онлайн пазаруването и често използваш мрежата за поръчване на дрехи, обувки, парфюми и други артикули, значи днешната статия от блога на Бяла Карта е точно за теб. В следващите редове ще обобщим основните тенденции, които повечето специалисти свързват с онлайн пазаруването през идващата съвсем скоро 2018 година. И така, нека да започваме:

1. Повече мобилно пазаруване – няма как онлайн търговците да не се съобразят с все по-голямото значение на мобилния телефон в живота на съвременния човек. На практика това устройство вече ни служи във всички аспекти от нашето ежедневие – започвайки от лични и бизнес разговори, преминавайки през присъствие в различни платформи и социални мрежи, и стигайки до резервиране на заведения, хотели и дори екскурзии. Е, пазаруването в никакъв случай няма да бъде изключение. Значителна част от онлайн търговските платформи вече имат свои мобилни версии и специални настройки за улесняване на пазаруването през смартфона. А тези, които все още не са си направили такива версии, по всяка вероятност ще са готови с тях през 2018 година. Разбира се, освен ако не искат да изгубят своята конкурентноспособност и позиции на пазара.

2. Персонализация – друга важна тенденция, свързана с онлайн пазаруването, е, че то ще става все по-персонализирано. Какво имаме предвид? Ако няколко човека извършват търсене в Google по дадена ключова дума (напр. заведение за бързо хранене), то най-вероятно всеки от тях ще получи различни резултати. Това се дължи както на разликите в тяхното местоположение, така и на индивидуалните им интереси, изразени чрез посещаваните сайтове в близкото минало. Подобен механизъм при всички случаи ще бъде наличен и в повечето онлайн търговски платформи. С други думи, при влизане в тях потребителят ще получава предложения за разглеждане на продукти, които биха могли да представляват интерес за него. Страниците и продуктите, които той е разглеждал преди, ще имат значение и за типа на рекламите, показващи се в мрежи като Facebook, YouTube, Vbox7 и т.н.

3. По-богата информация – предвид ожесточаващата се конкуренция в интернет пространството и все по-големите изисквания на съвременните потребители, онлайн търговците ще правят всичко възможно, за да повишат доверието в своите продукти и услуги. А, както добре знаем, доверието е пряко свързано с прозрачността и предоставянето на цялата необходима информация на отсрещната страна. В този смисъл занапред в онлайн платформите ще виждаме все повече информация за предлаганите артикули, включваща техните основни свойства и характеристики, подходящи приложения и дори съвети за правилното им използване. В допълнение, ще се залага и на снимков и видео материал за по-точно и коректно представяне на продуктите. Като резултат от всичко това може да се заключи, че потребителите ще вземат все по-информирани избори и решения за извършване на покупки онлайн.

4. Бързина на доставките – още един елемент, в който онлайн търговците ще се усъвършенстват през 2018 година. Бързината на доставките със сигурност ще се повишава, независимо за какъв тип артикули става въпрос. И това отново е тенденция, дължаща се до голяма степен на изискванията и цялостното поведение на съвременните потребители. Потребители,  очакващи да получат своите поръчки във възможно най-кратки срокове, след което да имат възможност да се възползват от свойствата и приложенията на съответните артикули. Все пак днешният свят е доста забързан и динамичен, и онлайн търговците трябва да се съобразяват с това.        

5. Промоции и креативни оферти – и не на последно място, различните промоции и креативни оферти ще са все по-използван от онлайн търговците метод за печелене на нови клиенти. В това число влизат традиционно предлаганите около празниците намаления на множество артикули, но не само. Отделните търговци ще търсят креативни предложения, с които да привлекат вниманието на масовия потребител. Например добавяне на подарък при закупуване на определен брой артикули или пък безплатна доставка за поръчки над дадена сума. Едно е ясно – конкуренцията между онлайн търговците и стремежът им да направят продуктовите си каталози по-атрактивни и привлекателни със сигурност ще доведат до появяване на все повече страхотни предложения и оферти за пазаруващите в мрежата потребители.

Онлайн пазаруването е най-изгодно за потребителите, когато те успяват да се възползват в максимална степен от предлаганите промоционални оферти. Ако вече си набелязал няколко такива за различни типове артикули, но ти е нужно допълнително финансиране, твоята кредитна карта Бяла Карта е насреща да ти помогне. Благодарение на тази гъвкава и достъпна кредитна карта ще получиш необходимите финансови средства точно тогава, когато ти трябват най-много. Избери кредитна Бяла Карта и направи онлайн пазаруването по-приятно и изгодно от всякога!

Кредитна карта, с която имаш, когато искаш