Кандидатствай Вход
Онлайн шопинг или традиционен магазин – фактите, които трябва да знаеш

Онлайн шопинг или традиционен магазин – фактите, които трябва да знаеш

  • Бяла Карта
  • 18.03.2018
  • Лайфстайл
  • Коментари: 0
  • 3451

Има хора, които предпочитат нормалните физически магазини, а има потребителите, които избират модерното онлайн пазаруване – без значение от кой тип си ти, ние ще ти споделим няколко интересни статистики, сравняващи интернет магазините със старомодните им съперници – физическите обекти.

В САЩ засега, така наречените офлайн продажби са 10 пъти повече от онлайн покупките, но интернет търговията расте със светкавична скорост и в следващите 5 години най-вероятно нещата доста ще се променят, откъм статистики.

Според запитване сред американците обаче, 51% предпочитат онлайн шопинга, а 49% залагат на пазаруване във физически обект. 67% от милениалите съвсем очаквано – предпочитат онлайн покупките, пред това да ходят до даден магазин и да избират на място.

Една от главните причини, поради които хората предпочитат повече онлайн шопинга е фактът, че пазаруването в интернет магазин може на практика да се осъществява 24/7. Не е нужно да се съобразяваш с времето навън, за да отидеш да си напазаруваш това, което искаш – можеш просто да седиш на дивана си и да сърфираш в мрежата, избирайки промоционални дрехи, бижута и какво ли още не. Сравняването на цените на стотиците артикули, също е един от факторите, които влияят на хората. Пазарувайки онлайн, ти имаш възможност да разгледаш няколко интернет магазина и да сравниш артикулите и техните цени, за да сключиш най-изгодната сделка. А в крайна сметка, всеки цели точно това с пазаруването – да намери качествен продукт на изгодна цена. Това е възможно и при традиционния шопинг, но изисква много усилия и време за разглеждане на разнообразните магазини, като това би било доста изтощително. В интернет обаче сравняването на цените не ти коства нищо.

Онлайн покупките са любим начин за снабдяване с нови вещи и заради постоянните отстъпки и промоции, които са лесно достъпни и лесно можеш да разбереш за тях.

Истината е, че дори онлайн покупките в САЩ в момента да са много по-малко от офлайн, то интернет търговията се развива 3 пъти по-бързо от физическите магазини.

От бюджета за пазаруване на американците – 64% е изхарчен в магазини, а 36% е изразходван за онлайн покупки.

Средно гражданите на Северна Америка правят по 19 онлайн трансакции на година, Австралийските потребители са с 16 интернет превода годишно. Хората от Южна Америка са едва с 12 онлайн трансакции, направено за 12 месеца. Западна Европа следва Америка и отбелязва 18 интернет трансакции за 1 година, а потребителите, извършващи най-много онлайн преводи за година са хората от Азия – цели 22 трансакции средно.

Според проучването на Shopping.fm, защо хората пазаруват онлайн, вместо директно в магазин, резултатите са следните:

  • 58% - онлайн магазинът е на разположение денонощно;
  • 54% - цените могат да се сравняват;
  • 46% - онлайн разпродажби;
  • 40% - спестяване на време.

Причините, поради, които клиентите предпочитат традиционния магазин пред уебсайтовете, са:

  • 56% - възможност за физически допир до артикула;
  • 55% - можеш да изпробваш продукта;
  • 41% - възможност да видиш, че продуктът е това, което си представяш;
  • 34% - онлайн поръчките имат дълго време за доставка;
  • 25% - високи такси за доставка на онлайн покупки.

Друг любопитен факт е, че цели 66% от жените предпочитат при пазаруване да могат физически да докоснат продукта, затова често избират стандартното пазаруване по магазините.

Потребителите онлайн са по-склонни да четат ревюта за продукта, преди да го закупят, а от клиентите, пазаруващи във физически магазин, едва 39% са прочели ревю на даден артикул, когато са решили да го закупят.

Продуктите, които най-много се проучват първоначално онлайн, преди да бъдат закупени от физически магазин са:

  • 58% - електроуреди;
  • 54% - електроника;
  • 49% - мъжко облекло;
  • 44% - играчки и видео игри;
  • 41% - готварски принадлежности;
  • 40% - авточасти.

Интернет каналите, от които потребителите се информират включват: онлайн реклами, онлайн ревюта на артикули, препоръки във форуми, социални мрежи и интернет магазини.

От друга страна, офлайн каналите за информация са: физическите обекти на брандовете, рекламата по телевизия, препоръката от уста на уста, препоръката от семейство.

Както и да решиш да пазаруваш, не забравяй да се оглеждаш за най-добрите сделки и винаги да премисляш добре бюджета си – импулсивните покупки не винаги са най-доброто решение. И все пак, ако искаш винаги да разполагаш със собствени финанси, дали за непредвидени ситуации, дали за шопинг, Бяла Карта е кредитната карта, от която имаш нужда. Бяла Карта се наглася спрямо нуждите ти и можем да я получиш абсолютно безплатно, директно до адрес. Научи повече на www.bialakarta.bg.

Кредитна карта, с която имаш, когато искаш