Кандидатствай Вход
Защо Amazon се стреми да внедри онлайн пробната в дома ти?

Защо Amazon се стреми да внедри онлайн пробната в дома ти?

  • Бяла Карта
  • 01.03.2018
  • Лайфстайл
  • Коментари: 0
  • 3422

Amazon е бизнес за милиони, който също така вече има милиони потребители и се е превърнал в бранд, разпознаваем по целия свят.

Какви са обаче новите бизнес стратегии на корпорацията и какви са тактиките ѝ за завладяване на още по-голям пазарен дял?

Amazon е транснационална компания, чието седалище е в САЩ. Основната дейност е електронна търговия.

Компанията обаче се стреми да задоволи и най-претенциозните потребители на пазара, като постоянно експериментира с нови технологии. Брандът се е превърнал в един от иноваторите в световен мащаб, които разработват множество нови технологии, за да удовлетворят новите потребности на клиентите си – настоящите и бъдещи такива.

Какво е последното им решение, което ще преобърне представите ни за електронната търговия и пазаруването като цяло?

Компанията, която отбеляза огромен ръст в продажбата на дрехи, тества нова услуга. Услугата позволява на тези членове, които са със статус Prime, да могат да пробват дрехи у тях си, за да видят, дали им допадат…но без да ги заплащат. Или с други думи – платформата предоставя услуга, която практически е един вид пробна на дрехи, но у дома. Тоест, поръчваш три рокли в различен цвят, след това ти ги доставят на адрес, а ти ги пробваш и заплащаш само този артикул, който наистина искаш да закупиш. Останалите връщаш. Това е.

Според новата услуга, която в момента само се тества, клиентът има време 7 дни да реши, дали иска да купи поръчания артикул/дреха/. Самите пратки пристигат до адреса на клиента в кутия с повторно запечатване с предплатен етикет за връщане.

Повече от един милион дрехи и аксесоари са налични в Amazon. Много, от които на известни брандове като Calvin Klein, Hugo Boss, Theory и Levi’s.

Програмата се различава от това, което сме свикнали да представлява пазаруването в множеството универсални магазини. Всъщност самата услуга се разграничава изключително много и от досегашния начин, по който се осъществява пазаруването в Amazon.

Всички знаем колко трудности могат да възникнат при пазаруването онлайн на дрехи. Не винаги пристига моделът, който сме си поръчали. Много пъти цената е различна от тази, която е упомената първоначално. А в повечето случаи, дори да ни доставят това, което сме си поръчали, то може просто да не ни допада, когато го облечем. Именно подобни обстоятелства пречат на удовлетворението на клиентите от електронната търговия. Именно подобни случаи всъщност спират много потребители да пазаруват онлайн, тъй като имат редица предразсъдъци. Някои предразсъдъци обаче са с основание. Точно това се опитва да предотврати Amazon, като по този начин се стреми да привлече безброй клиенти, които се страхуват да пазаруват дрехи през интернет.

 И макар, компанията често да е обвинявана в „унищожаване“ на физическите магазини, то на практика Amazon внедрява все по-нови технологии и иновативни методи, които улесняват не само търговците, но и крайните клиенти.

Огромната логистична система на Amazon позволява на компанията да изпраща пакети навсякъде и да улеснява всичките си клиенти. Това свойство на корпорацията се явява и основно конкурентно предимство пред останалите търговски вериги, развиващи онлайн търговия.

Експертите очакват бранда да увеличи дяла си в търговията с дрехи в САЩ, с цели 16% до 2021 г.

Ако и ти си почитател на Amazon, то значи вече трябва да притежаваш кредитна Бяла Карта, с която пазаруването в онлайн магазини е лесно и бързо. Не забравяй, че именно кредитната карта е най-изгодният и приложим инструмент за правене на разплащания в интернет. Разбери кои са главните предимства на Бяла Карта, като се свържеш с нас онлайн или по телефон.

Кредитна карта, с която имаш, когато искаш