Кандидатствай Вход
Защо рекламирането чрез чанти е толкова успешно?

Защо рекламирането чрез чанти е толкова успешно?

  • Бяла Карта
  • 15.03.2018
  • Лайфстайл
  • Коментари: 0
  • 2654

Всеизвестен факт е, че повечето жени обожават шопинга. Пазаруването е свързано с положителни емоции, удовлетвореност и въобще е доста трудно да намерим достоен заместител на шопинга. Дори и онлайн пазаруването е любимо занимание на повечето дами. Един специален артикул обаче заема приоритетна позиция, когато става въпрос за шопинг – това е чантата. Тази така обичана вещ е символ на стил и класа. Дамската чанта винаги е заемала почетно място сред аксесоарите и заслужено е един от най-ярките модни атрибути, превърнали се в арт творения.

Дамската чанта е претърпяла завидна еволюция от началото на 20-ти век до днешни дни. Хиляди артисти, модни диктатори, холивудски звезди и други влиятелни личности са използвали чантата, за да изразят индивидуалната си същност. В много случаи, именно чантата се е превръщала в запомнящ се акцент, символ на дадена епоха или поколение.

В наши дни обаче, чантата се е превърнала и в начин за реклама. Или с други думи – чантите също служат за добрия маркетинг. От обикновените пазарски торби до елегантните малки дамски чанти – бизнесът може да пригоди всеки детайл в нещо креативно и забавно.

В последните години, именно чрез дамската чанта може да се изрази дадена позиция в обществото, да се промотира даден бранд. Чантите отдавна са се превърнали и в ходещ билборд, благодарение на креативността на маркетинговите специалисти и находчивостта на иновативния бизнес.

Експертите в бранша разкриват, че чантите от рециклирани материали също са сред топ тенденциите. Да носиш чанта от стари преработени материали и вещи, сякаш символизира бунтарство и откроява една по-разчупена и нестандартна визия, разбира се – типична за модерните любители на големия град.

Ако в една обикновена чанта е съчетан оригинален дизайн и слоган, или пък скрито послание, то въпросният артикул бързо се превръща в топ тренд в социалните мрежи. И определено се превръща в чанта, която всеки иска да притежава на момента. Което от своя страна, увеличава главоломно популярността на въпросния бизнес, който се рекламира, посредством модела дамска чанта. Именно на такава тактика залагат някои от иновативните бизнес компании, за да разширят скоростно потребителите си в социалните мрежи, като Facebook и Instagram.

Всъщност благодарение на маркетинговите тактики, приложими в креативни надписи, послания и дизайни на чанти, един бизнес може да спести много разходи по скъпа и времеемка маркетингова кампания.

Чантата, която поради приложението си, винаги е в движение и може да бъде видяна от хиляди хора за кратко време, е перфектен начин всеки бизнес да внесе иновативна концепция в популяризирането си.

Вече има и редица компании, които са се посветили да изработват оригинални дизайнерски чанти, по поръчка на дадена бизнес компания. Креативен екип от специалисти взима под внимание изискванията на индивидуалния клиент, възможностите му и конкретната му цел, за да създаде нестандартни модни артикули, които бързо се превръщат в любими вещи. За целта се използват различни материали, текстил, метал и всякакви други не толкова разпространени декорации за чанти.

Независимо, дали става дума за крещяща креативност или минималистичен дизайн, ако чантата отговаря на визията и идентичността на даден бранд, то значи, целта е постигната и бизнесът си има „ходеща“ реклама.

Според маркетинговите специалисти, важно е една чанта да „хваща окото“, но и да има удобен дизайн. По този начин, дори една традиционна чанта за пазар, може да бъде използвана многократно, поради интересната ѝ визия. Разбира се, подобни стратегии в бизнеса, насочващи маркетинга към малките и незабележими неща в ежедневието ни, ни помагат да се замислим и за нестандартните идеи.

Крайният резултат и една от целите на брандирането на обикновени чанти, разбира се, е постигане на устойчиво потребление.

Чрез подобни устойчиви стратегии могат да се постигнат първоначално заложените цели на един бизнес, който се стреми и да разчупи статуквото, за да рискува и привлече още потребители и почитатели.

Кредитна карта, с която имаш, когато искаш