Кандидатствай Вход
Какво е „Бяла Карта“?

Какво е „Бяла Карта“?

Цветан Кръстев, съосновател и управител на Аксес Файнанс ООД.

През последните години наблюдаваме как все повече потребители обръщат гръб на конвенционалното кеш пазаруване и предпочитат онлайн разплащанията като по-удобен, улеснен и гъвкав начин на пазаруване. 

Масовото преминаване от офлайн към онлайн разплащания стимулира развитието на онлайн търговията, която към този момент има изразен стабилен темп на развитие. 

Да разполагаш с кредитна карта, в този ред на мисли, е удобство, от което модерният човек на обществото ни би трябвало да се възползва, тъй като тя сама по себе си му предоставя достъп до преимуществата на онлайн пазаруването.

Често срещана пречка, пред която потребителят се изправя в стремежа си да се сдобие с кредитна карта, обаче, се крие в нелекия процес на получаване на такава

Кредитната карта се смята за финансовия инструмент на 21 век, тъй като се е доказала като неразделна част от ежедневието на човека поне що се отнася до развитите западни общества. 

За съжаление, обаче, в България пазарът на кредитни карти към този момент не е достигнал това ниво и да се сдобиеш с кредитна карта може да не е толкова лесно. 

От потребителя се очаква да отдели време, средства и усилия при кандидатстване за карта, при одобрение, издаване и при получаването й, като всяка една стъпка от процеса е съпроводена с инвестиция на време за посещения в офиси плюс плащане на съпътстващите такси.

Кандидатстването е изцяло дистанционно и се изисква само валиден документ за самоличност. Няма изискване за предоставяне на трудов договор. 

В допълнение на изброеното по-горе, процентът на одобрение при стандартните банкови кредитни карти съвсем не е висок, тъй като те са тясно таргетиран продукт към хора със сигурни доходи и към профила на „редовния платец“.

Какво е „Бяла Карта“?

Идеята

Концепцията, която вложихме в „Бяла Карта“ не свършва с идеята за стандартна международна кредитна карта. Желанието ни се изразяваше в това продуктът ни да бъде по-различен от останалите на пазара. 

Затова съсредоточихме усилията си да разработим иновативен масов продукт, който да даде алтернативен избор на повече български потребители за достъп до този вид платежни инструменти и услуги плюс преимуществото да пазаруват онлайн навсякъде по света.

Различното в „Бяла Карта“

Думата, която най-ясно описва „Бяла Карта“ е достъпност. Достъпността й се изразява в опростения и улеснен за потребителя процес на кандидатстване, одобрение и получаване на финансовия инструмент. 

При „Бяла Карта“ тези стъпки се случват дистанционно, а клиентът си спестява времето и усилията, които иначе би изгубил. Чрез „Бяла Карта“ търсим и успяваме да намерим решение дори за потребители с по-рисков профил, които имат, да кажем, влошена кредитна история или недостатъчни доходи и които иначе не биха могли да получат кредитна карта. 

Наш приоритет е да открием „златната среда“ между това какво желае клиентът и какво може да си позволи като се стремим да предоставим на всеки един индивидуално решение. 

В допълнение, потребителят на „Бяла Карта“ не дължи такси за кандидатстване, издаване и обслужване на „Бяла Карта“, той може спокойно да пазарува с нея онлайн или на ПОС без да дължи такси за т теглене на пари в брой от банкомати в страната ни се покриват от нас. 

Доверието

Нищо не би могло да се случи, ако не оправдаеш очакванията на клиента си. Продуктът ни е на пазара вече 3-та година, стартирайки през 2013г. 

За този период от време повече от 45 000 потребители са се възползвали от услугите, които „Бяла Карта“ им предлага. Ценим доверието, с което потребителят се отнася към нас.  

Това е и причината да обръщаме силно внимание в плановете си не само на привличането на нови клиенти, а на изграждането на трайни и дългосрочни отношения на доверие и коректност с вече съществуващите наши клиенти. 

Смятаме, че пътят за постигане на това е прозрачността, ясната комуникация и отличното клиентско обслужване. В този ред на мисли, предстоят доста проекти, върху които да съсредоточим усилията си през 2016г. Планираме да разширим портфолиото продукти, с което целим да станем още по-гъвкави в отговора си към нуждите на нашите клиенти.  

Внедряването и предоставянето на най-новото като технология в разплащанията също е задача, която присъства в плановете ни. Освен това, тази година ще съсредоточим усилията си върху предоставянето на повече екстри и преимущества за клиентите ни чрез лоялни програми, промоционални кампании и други инструменти. 

За нас кредитна „Бяла Карта“ е новото лице на кредитната карта. Тя е достъпната кредитна карта с лимит до 3000 лева и индивидуален подход към всеки клиент, която залага на качеството, доверието и първокласното обслужване на световно ниво.

0 Коментара



Кредитна карта, с която имаш, когато искаш