Кандидатствай Вход
Starbucks начело на мобилните плащания

Starbucks начело на мобилните плащания

  • Бяла Карта
  • 08.11.2015
  • Технологии
  • Коментари: 0
  • 1741

Компанията, която повежда и стои към този момент начело по използване на мобилните плащания от своите клиенти, не е нито банка, нито друга финансова институция, а така добре познатата ни международна верига от кафенета - Starbucks.

Погледнато сумарно, Starbucks успя да отговори на очакванията за своето четвърто фискално тримесечие вследствие на 32% растеж в броя на мобилните потребители в САЩ и Канада за периода от четвъртото тримесечие на 2014г. насам. 

За този резултат огромно влияние има това, че компанията успешно приключи внедряването на клиентски-ориентираната си услуга за мобилни поръчки и плащания - “Mobile Order & Pay”. Удобството на услугата се изразява в това, че клиентите на Starbucks имат възможността да поръчват любимите си и предпочитани напитки и продукти много по-лесно като заплащат за тях още преди да са прекрачили прага на заведението. Услугата е пригодена както за ползватели на iOS, така и за потребители на Android и вече се предлага в 7 500 обекта на компанията в САЩ.

Starbucks стартира мобилната си услуга през септември 2015г., а само през октомври делът на направените мобилни плащания от общите транзакции вече е 21% като това възлиза на около 5 милиона транзакции, осъществени посредством услугата.

От друга страна, стремежът на компанията към развитие в посока на доставяне на отлично клиентско обслужване не свършва дотук. През първата фискална половина на 2016г. Starbucks планира да добави допълнителни екстри към своето мобилно приложение, една от които е възможност за доставка в определени локации.

Забелязвайки стремглавото развитие на компанията що се отнася до внедряването и потреблението на мобилните плащания сред нейните клиенти, не може да не се запитаме дали съществува формула, която сумаризира успеха на Starbucks? 

Отговорът навярно се крие в това, че компанията сама по себе си вече е част от ежедневието на своите клиенти - хората посещават кафенета на Starbucks всеки ден. А точно тук идеята за мобилна услуга, която улеснява и опростява взаимодействието между компанията и нейният клиент е повече от добре дошла.

Източник: www.retaildive.com

Кредитна карта, с която имаш, когато искаш