Live chat – удобен начин за получаване на помощ или губене на време?

Все повече съвременни компании и онлайн търговци добавят в официалните си уебсайтове приложения от типа „Livechat“. Приложения, които им позволяват да общуват директно със своите клиенти и потенциални клиенти, както и като цяло с всички посетители на въпросните уебсайтове. В днешната статия от блога на Бяла Карта ще обърнем по-специално внимание на лайф чатовете, при това от гледната точка на клиента. Каква роля играят лайф чатовете за теб – удобен начин за получаване на помощ или просто поредния инструмент, който само ще ти загуби времето? И как да разпознаеш надеждните и ефективни лайф чатове от останалите такива? По-надолу предстои да получиш отговори на тези въпроси.

Кои са основните предимства на лайф чатовете за клиента?    

В сравнение с традиционните канали за връзка между компания и клиент, лайф чатовете могат да предоставят предимства в няколко аспекта. Тези аспекти са свързани с чисто финансовата страна на нещата, с бързината на комуникацията, както и с възможността да бъдат разрешени конкретни проблеми и казуси. Виж точно какво имаме предвид:

Безплатна връзка – лайф чатовете дават възможност на клиента да се свърже напълно безплатно със съответната компания. Истината е, че редица потребители в днешно време се притесняват да осъществят подобна връзка по телефона. Тези притеснения са напълно основателни, ако съответният телефон е платен и ако проблемът, който ще бъде разискван между клиент и оператор, предполага по-дълъг разговор.

Максимална бързина – приложенията от типа „Live chat“ превъзхождат имейла, който също е безплатно средство за комуникация, по отношение на бързината. Благодарение на лайф чатовете имаш възможност незабавно да се свържеш със служител на съответната компания или оторизиран от нея оператор, който да ти даде необходимата информация за определени продукти или услуги.

Възможност за разрешаване на проблеми – лайф чатовете са идеалния вариант за разрешаване на различни проблеми или казуси, възникнали във връзка с използването на даден продукт или услуга. Особено полезни са те във финансовата сфера. Например при блокирала кредитна карта или съмнения за злоупотреба с лични данни, посредством лайф чат би могъл веднага да получиш квалифицирана помощ и инструкции за това какви действия е необходимо да предприемеш.

Всички лайф чатове ли са полезни и ефективни за клиента? 

Съвсем не. За да е полезен за теб като клиент даден лайф чат, от другата страна трябва да стоят истински хора. Хора, които са служители на съответната компания или оторизирани от нея оператори. Хора, които познават добре нейните продукти и услуги, и са в състояние да ти дадат необходимата информация или да ти помогнат за разрешаванетто на даден казус. За съжаление, все още немалко компании продължават да залагат на роботизиран тип „Live chat“, при който потребителите са оставяни в ръцете на несръчни роботи. Подобен лайф чат би могъл да бъде загуба на време за теб, ако изкуствения интелект не е съвършено обучен да отговаря на всякакви въпроси адекватно. 

Как да разбереш, че си чатиш с робот, а не с реален човек? Това не е чак толкова трудно, всъщност. Роботът ти отговаря със заучени фрази, които са програмирани в самата система. А ако зададеш въпрос, който е извън стандартните такива, обикновено се стига до пауза в лайф чата или пък до реплика от типа „Бихте ли повторили въпроса?“. Лайф чатът с реален човек е доста по-жив и динамичен. В него се обменят не просто полезна информация за продуктите и услугите, но и чувства и емоции, характерни само и единствено за междучовешките взаимоотношения.

Опитът на Бяла Карта по отношение на Live chat

В сайта на Бяла Карта можеш да бъдеш сигурен, че ако използваш опцията „Live chat“, ще разговаряш с истински хора. Ние сме наясно с това колко е важно за клиента да получи качествено и навременно обслужване, и му го предоставяме посредством лайф чата. Какъвто и проблем или казус да е налице с твоята кредитна карта Бяла Карта, имаш възможност да се свържеш с нашите сътрудници и да получиш необходимата информация и помощ. Неслучайно Бяла карта за трета поредна година спечели награда за най-добро клиентско обслужване „Live help now“.    

Кредитна карта Бяла Карта е твоят най-верен помощник и приятел, който винаги е до теб в трудните моменти. Тази гъвкава и достъпна кредитна карта е способна да ти предостави допълнителни финансови средства точно тогава, когато най-много се нуждаеш от тях. Довери се на кредитна карта Бяла Карта и си гарантирай финансова сигурност и по-добри бъдещи перспективи!

Успешно копира кода
Абонира се успешно
help desk software