Кандидатствай Вход
Кои са ключовите елементи на добрия онлайн магазин?

Кои са ключовите елементи на добрия онлайн магазин?

Как се създава един наистина успешен онлайн магазин?

Как трябва да изглежда сайтът на добрия онлайн магазин, за да привлече посетители? Това са въпроси, които си задава всеки, който желае да се потопи в необятните възможности на онлайн бизнеса и да разработи ефективна електронна търговия?

Въпреки огромната конкуренция на пазара, в днешно време онлайн търговците успяват, благодарение на новите технологии и множеството проучвания, да угодят на претенциозните клиенти. Как постигат това?

За да се създаде успешен уебсайт за онлайн пазаруване, то трябва да се фокусираш върху 4 ключови елемента, които са от критично значение за успеха ти. Това са уеб дизайнът, търговският ти акаунт (сметката за плащане), кошницата за пазаруване и сигурната защита на плащанията.

Уеб дизайн на сайта

Разбира се, начинът, по който изглежда един онлайн магазин и съответния уеб дизайн са ключови за успеха му. Най-важното, за което трябва да внимаваш тук е не само сайтът да изглежда атрактивен и професионален, но и да бъде удобен за използване от клиентите.

Красивите визуализации, пълната информация, подробното описание на продуктите и услугите, също са важни компоненти. За да бъдеш сигурен търговец и да изпъкнеш пред конкурентите си, то онлайн магазинът ти е добре да изглежда професионално, тъй като никой няма да се наеме да пазарува от ненадеждни търговци, както е и в стандартните магазини. Затова започни с първото впечатление, което правиш на потенциалните си клиенти и създай добър уеб дизайн, като се довериш на професионални дизайнери, които да осъществят това. Следващата стъпка, за да се нарече един дизайн на сайт перфектен, е неговото лесно и бързо използване. За да мотивираш потребителите да купуват от теб, ти трябва да ги улесниш максимално – покажи им всички продукти, дай подробни описания и задължително не пропускай да обозначиш цените. Важно е и да опишеш основните предимства на всеки един продукт или услуга, които продаваш – не просто да разкажеш характеристиките, но да изтъкнеш уникалните ползи, с които клиентът ще се сдобие.

Всичко това е нужно да бъде на леснодостъпно място в сайта, за да не се откаже потребителят от пазаруването и да потърси друг онлайн магазин с по-лесен интерфейс.

Не забравяй и че скоростта на сайта ти е от съществено значение – едва ли ще има човек, който да чака повече от 4 секунди, за да отвори страницата с желания продукт. Ако направиш онлайн магазина си прекалено претрупан с големи изображения и сложни инструменти, напълно възможно е да забавиш скоростта на отваряне на страници и съдържание, което ще се окаже пагубно.

Уеб дизайнът е ключов за доброто изживяване на клиента, а доброто изживяване е основната мисия, за да спечелиш лоялността на потребителя.

Твоят търговски акаунт

Откриването на търговската ти сметка е добре да е съобразено с различните разплащателни средства, от които искаш да приемаш плащания. За да улесниш потребителя, то е добре да му дадеш възможност да се разплаща както с дебитна, така и с кредитна карта.

Пазарската кошница

Благодарение на нея, клиентът може да селектира избрани артикули и да си ги запазва за купуване на по-късен етап, като същевременно да разглежда останалите продукти в сайта, без да загубва вече набелязаните. Тоест, това е аналог с кошницата за пазаруване в традиционните магазини. Тук обаче, пазарската кошница директно може да те препрати към методите за плащане, където да избереш най-удобния за теб начин на разплащане и с един клик да закупиш артикулите. Не пропускай да инкорпорираш в сайта си удобна за ползване пазарска кошница, която да създава усещане на потребителите, че са в истински магазин.

Сигурност на плащането

Един от най-важните фактори, които в никакъв случай не бива да пренебрегваш е сигурността на трансакциите, които потребителите ще правят. Имай предвид, че трябва да се снабдиш с необходимия софтуер и да отбележиш изрично, че пазаруването в онлайн магазина е изключително безопасно, от гледна точка на защитеност на данните.

Повечето хора вече са наясно с базисните правила за безопасно пазаруване в интернет и едва ли ще се решат да правят големи покупки от съмнителен уеб сайт.

Без значение, дали планираш да разработиш собствен онлайн бизнес или предпочиташ само да останеш клиент на онлайн магазините, те съветваме никога да не пренебрегваш основните правила за сигурни покупки в мрежата и да внимаваш при плащания с дебитни и кредитни карти. Един от сигурните начини да следиш всички трансакции по сметката си е да проверяваш периодично онлайн акаунта на кредитната или дебитна карта, която притежаваш. Така няма да пропускаш движение по сметката. Бяла Карта ти дава точно тази възможност, благодарение на която разполагаш с персонален онлайн профил, за да преглеждаш дължимите вноски и извършените трансакции с картата. С помощта на подробната информация, можеш да управляваш по всяко време кредитната си карта и да си наясно с финансите си. Не се колебай да заявиш иновативната кредитна Бяла Карта на телефон 0700 20 140 или онлайн.

0 Коментара



Кредитна карта, с която имаш, когато искаш