Кандидатствай Вход
Новата мода в онлайн пазаруването

Новата мода в онлайн пазаруването

  • Бяла Карта
  • 23.03.2017
  • Твоите пари
  • Коментари: 0
  • 1758

Онлайн пазаруването и виртуалните магазини са едни от тенденциите, които се превръщат в критични фактори в световната търговия. В днешно време по-голямата част от хората прекарват часове в интернет пространството и са свикнали да разглеждат разнообразни стоки, сравнявайки ценовите предложения в различните сайтове. Дори да не си най-големият почитател на онлайн пазаруването, със сигурност се изкушаваш да проучиш новите продукти в онлайн магазините или да се запознаеш предварително с цените на телевизора, който планираш да купиш от физически магазин. Потребителите стават все по-нетърпеливи да получат желаната стока или услуга, при това без дори да напускат дома си. Точно затова, за да отговорят на потребностите на клиента, онлайн магазините вече разработват възможно най-иновативни софтуери и приложения, с които да превърнат пазаруването в максимално лесно и приятно занимание. Опростените и ясни сайтове, огромното разнообразие от продукти, периодичните промоции, все по-конкурентни цени и интуитивен интерфейс са задължителни компоненти на всеки бизнес, който иска да привлича клиенти чрез интернет. Разбира се, бързината на уебсайта е критична точка и много често се оказва решаваща за бъдещата покупка.

Глобалните компании инвестират и в бързата доставка, като за целта вече се използват дори дронове, което само по себе си е доказателство, че онлайн търговците се стремят с всички средства да удовлетворят все по-взискателните си потребители. Самите клиенти пък вече са научени да анализират внимателно всяка опция за сделка и търсят основно изгодните оферти и ниски цени, сърфирайки из необятното интернет пространство.

Един факт, за който ще те информираме е, че повече от половината клиенти в интернет, преди да направят покупката, четат онлайн ревюта на продукта.

Тенденция, която се очертава ярко през 2017 г. е все повечето време, което потребителите ще прекарват в мобилните приложения, отколкото в мобилните версии на сайтовете.

В последните няколко години потреблението в електронната търговия е нараснало със значителни темпове и продължава да бележи напредък. Естествено, САЩ е държавата, в която се харчат най-много средства за онлайн покупки. Но и България не изостава по отношение на световния тренд – онлайн магазините в страната продължават да печелят все повече с всяка изминала година.

Когато става въпрос за мода в онлайн пазаруването няма как да пропуснем трендът, който се настанява трайно навсякъде в интернет пространството – видео съдържанието. Споделянето на видеа в социалните мрежи и дори предаването на видео на живо са акцентите, които ще бъдат хит и през 2017 г., което означава, че онлайн бизнесът определено няма да пренебрегне подобна възможност за привличане на потребители. Очакванията за тази година са, че хората ще търсят повече видео съдържание, но и ще произвеждат такова, при това директно през смартфоните си.

Тук е моментът да те осведомим, че онлайн пазаруването гарантирано се пренасочва в голяма степен към мобилните устройства, тъй като всички знаем, че именно смартфоните са тези,  които играят главна роля в ежедневното ни сърфиране в мрежата. И вече дори надминават търсенето през стационарни компютри. Това автоматично означава, че онлайн магазините ще поставят фокуса си върху мобилния изглед на съответните сайтове и удобството, което те предоставят. Всички сме наясно, че сме склонни да пазаруваме и плащаме, дори и през мобилните си устройства, стига да ни се предоставя бърза и улеснена възможност за това. В противен случай, всеки потенциален клиент просто ще се откаже от покупката и ще отвори следващия уебсайт.  Статистиките сочат, че ако даден сайт се зарежда повече от 3 секунди, 40% от посетителите са склонни да го напуснат.

Разбира се, след като откриеш перфектния онлайн магазин и се спреш на стоката, която искаш да закупиш е ред на фактическото плащане с дебитна или кредитна карта. Разбира се, мобилните разплащания набират скорост и превръщат смартфоните в инструменти не само за пазаруване на дрехи, но и за банкиране, резервации на самолетни билети и още безброй неща. Именно затова, картодържателите държат повече от всякога разплащанията с кредитна карта да бъдат максимално комфортни и сигурни.

Като стане въпрос за плащане с карти, много хора в България все още не са напълно запознати със същността на кредитната карта и ползите, които могат да имат от нея.

В сравнение с кредитните карти, дебитните не предлагат изгодни отстъпки в такава степен и с тях можеш просто да плащаш онлайн или чрез банков превод. Разбира се, подобни плащания са възможни, единствено, ако имаш парични средства в самата карта. В противен случай, няма да можеш да се възползваш от изгодните сделки, които виждаш случайно в интернет. Можем да ти дадем пример с евтините самолетни билети на промоционални цени, които авиокомпаниите пускат единствено за много кратък период от време, като един-два дни например. В случая, ако нямаш достатъчно средства по сметката си, то дебитната карта няма да ти е от голяма полза. Но, ако разполагаш с кредитна Бяла Карта, то ти можеш да закупиш своя билет по възможно най-бързия начин, дори да е в полунощ. Така спестяваш пари, докато пазаруваш именно с подобно иновативно платежно средство. Ето затова, кредитната карта е най-добрият ти помощник в онлайн пазаруването.

Кредитна карта, с която имаш, когато искаш