Кандидатствай Вход
Онлайн пазаруването – реалната заплаха за моловете

Онлайн пазаруването – реалната заплаха за моловете

  • Бяла Карта
  • 27.07.2017
  • Твоите пари
  • Коментари: 0
  • 1402

С навлизането на модерното и удобно онлайн пазаруване, бъдещето на физическите магазини и така актуалните в миналото молове, изглежда все по-несигурно.

Очаквано, американските потребители са тези, които първи започват да се насочват в голяма степен към онлайн покупките и да посещават все по-рядко огромните молове. Пазаруването, докато лежиш на дивана вкъщи, директно чрез смартфона си или пък, докато си на ваканция в планината, вече изглежда твърде изкушаващи и улесняващо ежедневието. Така няма нужда да хабиш времето си и усилията, за да разглеждаш и сравняваш различни продукти, цени и услуги, нито пък е необходимо да шофираш в трафика, за да стигнеш до желания магазин. Единственото, което ти е нужно е интернет връзка и мобилно устройство, което може, дори да не бъде лап топ. Подобна чудесна възможност, напълно логично се превръща в любима алтернатива и на младите потребители, и на тези, свикнали с физическите магазини.

Според проучвания за 2016 г. американците са изразходвали най-много от финансите си, пазарувайки в eBay, Amazon и други интернет лидери, познати на целия свят. В сравнение с предходната година, през 2016 г. потребителите в САЩ отбелязват ръст на разходите си за онлайн покупки, с 10.7%.

Любителите на моловете вече поръчват основно чрез смартфоните и таблетите си, без да са обвързани да ходят до определена локация, за да се сдобият с желаната стока. Подобна тенденция се явява сериозна заплаха, дори за доказалите се американски търговски вериги.

Онлайн шопингът се превръща във фактор, каращ клиентите да търсят единствено най-ниската цена и най-изгодната оферта, като по този начин поведението на крайния потребител, свива маржа на печалба на много от магазините. Най-честият отговор на търговците, е затварянето на обекти, за редуциране на разходите.

Всъщност, преди време, когато са възникнали търговските молове, те са били център на забавления и обществени събития, много повече, отколкото са били просто разнообразни брандове, събрани на едно място. Експертите смятат, че именно това е посоката, към която търговците трябва да се обърнат – повече интересни събития, забавления и изживявания – нещо, което интернет пространството не предлага на потребителите. Или с други думи – моловете трябва да заложат на емоционално обвързване, за да задържат клиентите си. Каквото и да си говорим, интернет магазините няма как да предложат спа процедури, спортни събития и други изживявания, свързани с хобитата на клиентите.

Когато става въпрос за американските потребители, интересна статистика сочи, че през 2000 г., за всеки изхарчен долар, едва 30 цента са били за интернет покупка. В днешно време, за всеки изразходван американски долар от потребител, 70 цента са изхарчени в онлайн пространството.

Изводът е, че американските брандове вече за започнали да се ориентират към привличане на нови потребители и задържане на настоящите такива, чрез разширяване на предлаганите услуги и продукти, като фокусът ще е върху самото изживяване и перфектното клиентско обслужване. Това е един от начините, веригите да запазят мястото си на пазара и да прекратят съкращаването на работни места, чрез затваряне на обектите си.

Потребителското изживяване и най-добрите сделки отново са водещи критерии, затова както физическите, така и онлайн търговците залагат именно на тези аспекти в концепциите си.

Поради тази причина, много от интернет магазините разширяват дела си, тъй като предлагат изключително ниски цени и промоционални продукти. А, както вече знаем, клиентите търсят точно това.

За да отговори на очакванията на картодържателите, Бяла Карта също е разработила начини за изгодно пазаруване и пестене на пари. Белият магазин е добър пример за евтини стоки и ниски цени, достъпни единствено за кредитополучателите на Бяла Карта. Освен че можеш да се възползваш от чудесни предложения, Бяла Карта ти дава шанс и да печелиш уникални награди, участвайки в редовните промоции.

Естествено, най-добрите сделки могат да бъдат намерени и в партньорската мрежа на Бяла Карта, благодарение на постоянни проценти отстъпка, които кредитната Бяла Карта ти предоставя при пазаруване във всеки един партньорски обект.

Подобни тактики са печеливши за постигане на клиентската удовлетвореност. Точно затова, толкова много потребители се насочват към интернет пазаруването и намират най-добрите сделки и най-ниските цени именно там.

Кредитна карта, с която имаш, когато искаш