Какво е „Бяла Карта“?

19.12.2016 0 1458

Цветан Кръстев, съосновател и управител на Аксес Файнанс ООД

През последните години наблюдаваме как все повече потребители обръщат гръб на конвенционалното кеш пазаруване и предпочитат онлайн разплащанията като по-удобен, улеснен и гъвкав начин на пазаруване. Масовото преминаване от офлайн към онлайн разплащания стимулира развитието на онлайн търговията, която към този момент има изразен стабилен темп на развитие. Да разполагаш с кредитна карта, в този ред на мисли, е удобство, от което модерният човек на обществото ни би трябвало да се възползва, тъй като тя сама по себе си му предоставя достъп до преимуществата на онлайн пазаруването.

Често срещана пречка, пред която потребителят се изправя в стремежа си да се сдобие с кредитна карта, обаче, се крие в нелекия процес на получаване на такава. Кредитната карта се смята за финансовия инструмент на 21 век, тъй като се е доказала като неразделна част от ежедневието на човека поне що се отнася до развитите западни общества. За съжаление, обаче, в България пазарът на кредитни карти към този момент не е достигнал това ниво и да се сдобиеш с кредитна карта все още не е толкова лесно. От потребителя се очаква да отдели време, средства и усилия при кандидатстване за карта, при одобрение, издаване и при получаването й, като всяка една стъпка от процеса е съпроводена с инвестиция на време за посещения в офиси плюс  плащане на съпътстващите такси. В допълнение на изброеното по-горе, процентът на одобрение при стандартните банкови кредитни карти съвсем не е висок, тъй като те са тясно таргетиран продукт към хора със сигурни доходи и към профила на „редовния платец“.

Идеята

Концепцията, която вложихме в „Бяла Карта“ не свършва с идеята за стандартна международна кредитна карта. Желанието ни се изразяваше в това продуктът ни да бъде по-различен от останалите на пазара. Затова съсредоточихме усилията си да разработим иновативен масов продукт, който да даде алтернативен избор на повече български потребители за достъп до този вид платежни инструменти и услуги плюс преимуществото да пазаруват онлайн навсякъде по света.

Различното в „Бяла Карта“

Думата, която най-ясно описва „Бяла Карта“ е достъпност. Достъпността й се изразява в опростения и улеснен за потребителя процес на кандидатстване, одобрение и получаване на финансовия инструмент. При „Бяла Карта“ тези стъпки се случват дистанционно, а клиентът си спестява времето и усилията, които иначе би изгубил. Чрез „Бяла Карта“ търсим и успяваме да намерим решение дори за потребители с по-рисков профил, които имат, да кажем, лоша кредитна история или недостатъчни доходи и които иначе не биха могли да получат кредитна карта. Наш приоритет е да открием „златната среда“ между това какво желае клиентът и какво може да си позволи като се стремим да предоставим на всеки един индивидуално решение. В допълнение, потребителят на „Бяла Карта“ не дължи такси за кандидатстване, издаване и обслужване на „Бяла Карта“, той може спокойно да пазарува с нея онлайн или на ПОС без да дължи такси за това като дори разходите за трансакции при теглене на кеш от банкомати в страната ни се покриват от нас. Освен това, клиентите ни имат възможност да пазаруват с нея в партньорската ни мрежа, в която вече участват повече от 150 партньори в цялата страна, и да ползват постоянни отстъпки при пазаруване, които стигат до 70%.

Доверието

Нищо не би могло да се случи, ако не оправдаеш очакванията на клиента си. Продуктът ни е на пазара вече 3-та година, стартирайки през 2013г. За този период от време повече от 45 000 потребители са се възползвали от услугите, които „Бяла Карта“ им предлага. Ценим доверието, с което потребителят се отнася към нас. Това е и причината да обръщаме силно внимание в плановете си не само на привличането на нови клиенти, а на изграждането на трайни и дългосрочни отношения на доверие и коректност с вече съществуващите наши клиенти. Смятаме, че пътят за постигане на това е прозрачността, ясната комуникация и отличното клиентско обслужване. В този ред на мисли, предстоят доста проекти, върху които да съсредоточим усилията си през 2016г. Планираме да разширим портфолиото продукти, с което целим да станем още по-гъвкави в отговора си към нуждите на нашите клиенти.  Внедряването и предоставянето на най-новото като технология в разплащанията също е задача, която присъства в плановете ни. Освен това, тази година ще съсредоточим усилията си върху предоставянето на повече екстри и преимущества за клиентите ни чрез лоялни програми, промоционални кампании и други инструменти. За нас „Бяла Карта“ е новото лице на кредитната карта. Тя е достъпната кредитна карта с индивидуален подход към всеки клиент, която залага на качеството, доверието и първокласното обслужване на световно ниво.

Успешно копира кода
Абонира се успешно
help desk software