Кол Център Специалисти

Sofia, Bulgaria

Твоите отговорности:

  • Осъществяване на изходящи телефонни разговори с цел продажба на продуктите предлагани от компанията към настоящи, бивши и потенциални клиенти
  • Обслужване на запитвания от клиенти по телефон, чат и имейл
  • Обработка и разрешаване на проблеми, свързани с използването на кредитни карти
  • Информиране на клиенти за предстоящи плащания
  • Администриране на получената информация в специализиран софтуер

Нашите очаквания:

  • Отлична компютърна грамотност
  • Отлични комуникативни и презентационни умения по телефон
  • Инициативност
  • Ясна дикция и приятен глас
  • Завършено средно образование
  • Умения за спазване на срокове, отговорност и самодисциплина
  • Умения за убеждаване и ефективна комуникация с различни типове клиенти
  • Динамична личност, ориентирана към резултатите
  • Опит на подобна пoзиция ще се счита за предимство

Нашата оферта:

  • Възможности за дългосрочно професионално развитие
  • Интересна и динамична работа в приятна и мотивираща работна среда
  • Обучение и възможности за повишаване на квалификацията
  • Трудов договор
  • Атрактивно основно възнаграждение
  • Месечен бонус, обвързан с постигнатите лични резултати

Ако това е предложението, което търсиш, изпрати ни твоята подробна автобиография.

Дай шанс на таланта си!

Прикачи Автобиография

Успешно копира кода
Абонира се успешно
help desk software