Кандидатствай Вход
За трети пореден месец Аксес Файнанс ООД получи награда за изключително обслужване на клиентите си

За трети пореден месец Аксес Файнанс ООД получи награда за изключително обслужване на клиентите си

От първата издадена през 2013г. Бяла Карта ежедневието ни е изпълнено с мисли и предложения за това: Как да създадем кредитна карта, която да бъде уникална, достъпна и паралелно с това да осигурява преференциални условия за пазаруване на картодържателите в търговските обекти на партньорската ни мрежа?

Успоредно с това изградихме и нов стандарт в индивидуалното обслужване на клиенти онлайн. Стандарт, с който се стремем да станем лидер на пазара в предлагането и обслужването на финансови продукти и услуги не само в България, а и в Европа.

Горди сме да обявим, че приключихме 2016г. с трета поредна награда „Best Customer Services” на LiveHelpNow – пазарен лидер, предлагащ комплексно софтуерно решение за обслужване на клиенти. И през месец декември 2016г. „Аксес Файнанс“ ООД се нареди в ТОП 100 КОМПАНИИ, предлагащи изключително клиентско обслужаване.

Приемаме спечелените отличия като голямо признание за това, че сме поели в правилната посока и с голяма отговорност участваме в предизвикателството да се сравняваме с най-големите в света. Радваме се, че LiveHelpNow оценява високо бързото и качествено обслужване, индивидуалния подход и иновациите в областта на клиентското обслужване, който развиваме.

Да бъдем единствената българска компания отличена с награда “Best Customer Services” на LiveHelpNow е радост за нас, но и отговорност, която ни мотивира да работим още по-усърдно и да сме още по-добри за вас.

0 Коментара


Име и коментар са задължителни!
Успешно добавен коментар!