От първата издадена през 2013г. Бяла Карта ежедневието ни е изпълнено с мисли и предложения за това: Как да създадем кредитна карта, която да бъде уникална, достъпна и паралелно с това да осигурява преференциални условия за пазаруване на картодържателите в търговските обекти на партньорската ни мрежа?
Успоредно с това изградихме и нов стандарт в индивидуалното обслужване на клиенти онлайн. Стандарт, с който се стремем да станем лидер на пазара в предлагането и обслужването на финансови продукти и услуги не само в България, а и в Европа.
Горди сме да обявим, че приключихме 2016г. с трета поредна награда „Best Customer Services” на LiveHelpNow – пазарен лидер, предлагащ комплексно софтуерно решение за обслужване на клиенти. И през месец декември 2016г. „Аксес Файнанс“ ООД се нареди в ТОП 100 КОМПАНИИ, предлагащи изключително клиентско обслужаване.
Приемаме спечелените отличия като голямо признание за това, че сме поели в правилната посока и с голяма отговорност участваме в предизвикателството да се сравняваме с най-големите в света. Радваме се, че LiveHelpNow оценява високо бързото и качествено обслужване, индивидуалния подход и иновациите в областта на клиентското обслужване, който развиваме.
Да бъдем единствената българска компания отличена с награда “Best Customer Services” на LiveHelpNow е радост за нас, но и отговорност, която ни мотивира да работим още по-усърдно и да сме още по-добри за вас.
0 Коментара
Благодаря ви Бяла Карта! Доволна съм, всичко се оказа така, както се казва и уточнява в договорите! Коректни сте!