Да помогнем на приятел
Сигурен ли е клиентският ми профил в сайта на Бяла Карта?
Ако се колебаеш дали е сигурен клиентският ти профил в сайта на Бяла Карта, можеш да си спокоен. Подобрихме нивото на защита с двуфакторно потвърждение при вход.
Как работи двойното потвърждение?
Всеки път, когато достъпваш своя клиентски профил на my.bialakarta.bg, ние ще изпращаме кратък код на email-а, който си посочил при регистрирането на профила си. Целта на това пoтвърждение е да сме сигурни, че именно ти ще получиш достъп до данните в профила. Веднъж удостоверил конкретно устройство, можеш да отбележиш отметката, че искаш да запазиш информацията за това устройство и няма да ти изпращаме друг код при следващи влизания в твоя клиентски профил.
Всеки път, когато влизам в клиентския си профил, ли ще ми изпращате код за потвърждение?
Не е задължително. Ако удостовериш, че искаш да запомним устройството, от което си влязъл, няма да изискваме да удостверяваш идентичността си всеки път, когато влизаш в клиентския си профил. Повторно потвърждение ще искаме на определен период от последната ти идентификация. Ако обаче ползваш повече от едно устройство за вход, всеки път, когато се логваш от различен телефон или компютър ще трябва да потвърдиш, че това си ти.
Защо въведохме двуфакторно потвърждение при вход в потребителски профилна my.bialakarta.bg?
Индивидуалният потребителски профил на Бяла Карта ти дава възможност да достъпиш на едно място информацията за твоята Бяла Карта или Бяла Карта GOLD, всички трансакции за периоди, извлечения, справки, актуалните промоции, специалните персонални оферти и много други. През личния си клиентски профил можеш да плащаш задължения си и да деактивираш определени услуги, които да могат да се ползват с твоята Бяла Карта. Всички тези данни са чувствителни и лични, затова е важно да са добре защитени. Благодарение на двойното потвърждение при вход в профила, можеш да си спокоен, че само ти можеш да достъпваш информацията за твоята Бяла Карта или Бяла Карта GOLD.
Какво да правя, ако не мога да достъпя email-а, с който съм регистрирал клиентския си профил?
В случай, че си регистрирал клиентски профил с email, до който нямаш достъп по някакви причини, можеш да ни пишеш на help@bialakarta.bg, в чат-канала ни, или да ни се обадиш на телефон 0700 20 140 (без увеличение на телефонната услуга) и ние с радост ще помогнем.