6 съвета за малкия бизнес

Когато стартираш бизнес, ще имаш нужда не само от стабилна финансова основа, но и от добри съветници, перфектен план и страхотен екип, който има опит в сферата.

Кои са практиките, които да имаш предвид при развиването на малък бизнес?

Като за начало е добре да се подготвиш с кредитен инструмент като кредитна карта Бяла Карта, с която ще разполагаш със средства навсякъде и по всяко време. Допълнителните финанси са важни за справянето с разнородните и изненадващи ситуации, пред които може да те изправи дори и малкият бизнес.

Какви други съвет да вземеш под внимание?

1. Учи се от клиентите си.

Докато развиваш бизнеса си, вслушването в обратната връзка от твоята клиентска база е от решаващо значение.

Може да бъде лесно да премахнеш отрицателната обратна връзка, но истината е, че както положителната, така и конструктивната критика могат да предвещават добро за твоя бизнес.

Джейсън Бойс, съосновател и главен изпълнителен директор на Dazadi е научил как да изгражда бизнес от нулата. От набиране на капитал до проектиране и снабдяване с продукти на частни марки в световен мащаб до разработване на софтуер и управление на проекти до дигитален маркетинг и други. Той е постигнал голям успех в създаването на значими стратегии в непрекъснато променящия се свят на електронната търговия.

Съвет номер едно на Джейсън за собствениците на малък бизнес е съсредоточен около стойността на слушането и ангажирането с твоите клиенти.

„В днешно време е добре да отделяш време за четене на собствените си отзиви на продукти и подобряване на продуктите си въз основа на обратната връзка.”

Ако не се развиваш с всяко трансформиране на твоя продукт, никога няма да изградиш марка онлайн.

Дните, в които се харчат огромни суми пари за осведоменост за марката, за да се прокарат посредствени продукти, отминаха.

Вслушай се в клиента и подобри продуктите си, за да подобриш оценките и продажбите си.

Наличието на страхотни продукти с отлично обслужване ще изгради твоята марка.

Също така бъди сигурен, че насърчаваш клиентите си да общуват с теб. Както спомена Джейсън, прегледите на продуктите са чудесен начин да съберете обратна връзка. Други начини за свързване и получаване на обратна връзка включват социалните медии и документиране на комуникацията за поддръжка на клиенти.

2. Дай приоритет на обслужването на клиенти.

Сами Гибсън, директор на Neon Poodle, знае колко е важно да поставим клиентите на първо място - особено като малък бизнес.

„Нашият фокус е обслужването на клиентите, а бързият отговор по имейл и социалните медии е от решаващо значение за изграждането на доверие към марката. Опитваме се да запазим времето за отговор до 24 часа или по-малко за всички имейли от клиенти и търговци на едро  ”

Приоритизирането на обслужването на клиенти дава възможност на твоя бизнес да превърне нещастните клиенти в лоялни. Ако можеш да бъдеш там в крайна сметка, можеш да облекчиш проблема и да изпълниш обещанието си за марката.

В допълнение, висококачественото обслужване често може да доведе до повече осведоменост за марката и лоялност и доверие.

3. Остани фокусиран върху твоята ниша.

Когато започнеш ново бизнес начинание, е лесно да се развълнуваш и да искаш да се включиш в различни пазари. Но ако се разпростреш в няколко различни ниши, това може да доведе до пропуснати възможности за привличане на ангажирана аудитория.

Дан Коган, главен изпълнителен директор на 1Digital Agency споделя това, в което смята, че собствениците на малък бизнес трябва да се съсредоточат, докато развиват своята марка.

„Остани фокусиран върху твоята ниша и постоянно:

Оптимизирай твоите  продукти и услуги,

Фокусирай се върху органичния растеж на SEO, тъй като той стимулира доверието,

Остани ангажиран с твоята ниша, за да можеш да се откроиш от мнозинството.

Реинвестирай в дигитален маркетинг.“

4. Подари преживяване, което клиентите ти няма да забравят.

Помисли за някои от любимите си марки, какво те превръща в техен лоялен клиент?

Клиентското преживяване има ефект на домино. Ако се погрижиш то да е добро, ще видиш повишаване на положителната осведоменост за марката, трафика и лоялните клиенти към твоя бизнес.

5. Бъди ефективен във времето.

Като собственик на малък бизнес носиш много отговорности.

В един и същ момент ти ​​трябва да си изпълнителен директор, мениджър по дигитален маркетинг и електронна търговия, мениджърът по логистика и много други.

Докато развиваш бизнеса си, трябва да използваш времето си ефективно.

Уилям Харис, консултант за растеж на електронната търговия в Elumynt, съветва:

„Бързай усилено - но намери баланс. Ще работиш по-усилено, отколкото си работил досега, и ще има периоди от 100-часови работни седмици, но те не са устойчиви и всъщност ще намалят ефективността ти, ако правиш това твърде дълго.

Ще носиш много шапки, но продължавай да намираш начини да поемаш малки рискове при наемането на подходящите хора, които да поемат определени задачи и функции, за да можеш да се съсредоточиш върху действителното изграждане на марката.

Още един ценен съвет:

Подобри мястото си в Google Analytics - той е толкова мощен и недостатъчно използван от почти всички.

Съдържание, съдържание, съдържание - обмисли го и наистина очертай това, което искаш хората да видят първо, второ и трето. Какво наистина те отличава е въпросът, на който да си отговориш? След това създай съдържание за това специфично за платформата, на която се намираш, така че да пасне.

6. Организиран подход.

Поддържането на всяка част от твоя бизнес ще поддържа функциите безпроблемни.

Скот Гинсбърг, ръководител на съдържанието в Metric Digital, споделя, че неговата „лична мантра за управление на знанието винаги е била съсредоточена около един принцип: Ако не го запишеш, това никога не се е случило“.

Записването на идеи ще ти помогне да обмислиш различни възможности за твоя бизнес и да държиш под контрол приоритетите си.

Скот споделя, „ако твоята организация иска да възпроизведе знанията на твоя екип по-точно и на практика, създай процес, за да извадиш нещата от главите на хората и да получат обективни формати за преглед.”

Успешно копира кода
Абонира се успешно
help desk software