Кандидатствай Вход
Как Pokemon Go завладя света за 3 дни

Как Pokemon Go завладя света за 3 дни

  • Бяла Карта
  • 01.12.2016
  • Лайфстайл
  • Коментари: 0
  • 282

Pokemon Go стана най-голямата мобилна игра в историята на САЩ, при това успя да го постигне само за няколко дни. Хората се питат какво толкова специално има в това да търсиш скрилия се незнайно къде Пикачу само със смартфон в ръка. Взимайки предвид, обаче, скорострелно увеличаващия се брой на потребителите на популярния app извън пределите на САЩ, не може да не се запитаме какво толкова специално виждат ловците на покемони в това да ловуваш покемони?

Pokemon Go се рекламира като мобилна игра, която насърчава и стимулира потребителите си да оставят компютрите у дома, да отидат навън и да бъдат активни. По този начин, играта до голяма степен се противопоставя на всеобщата представа за компютърните игри. Мобилната игра Pokemon Go се представя пред очите на потребителя като игра, която сплотява семействата или с други думи, и мама, и тати, влизат в ролята на ловци на покемони и ловуват заедно с децата си. Рекламира се като игра за всеки. С две думи, Pokemon Go те кара да излезнеш навън, да се сближиш с други ентусиазирани съмишленици на играта и заедно да откривате и ловувате съществата от известното детско филмче „Покемон“.

Малко факти Според проучване проведено от Survey monkey, само за 3 дни след релийза си, мобилната игра Pokemon Go изпреварва twitter по брой активни Android потребители. Да не говорим, че взимайки предвид темповете на растеж на играта, скоро се очаква Pokemon Go да задмине SnapChat, както и Google Maps! В допълнение, спрямо Sensor Tower, потребителите на Pokemon Go прекарват повече време в играта, отколкото във Facebook. Звучи невероятно, но цифрите не лъжат и това наистина се случва.                  Магията Тайната за успеха на Pokemon Go, обаче, се крие в изживяването, което мобилната игра предоставя на потребителя. Поне така казват някои и донякъде бихме се съгласили с това твърдение, тъй като играта ти дава възможност да съчетаеш твоята реалност с виртуалната, така че преживяването, което изпитваш, е различно от познатото досега и по-вълнуващо. Ако решим да бъдем откровени, обаче, ще се наложи да признаем, че Pokemon Go е една изключително опростена и пасивна игра. Като цяло, липсва дълбочина в сюжета, липсва богатството на детайла, с което сме свикнали да виждаме в други мобилни игри, каквито са например Angry birds, Flowers vs Zombies или пък Clash of Clans, както и много други. Част от Pokemon Go са също така добре познатите и не винаги положително възприемани от потребителите на мобилни игри микротрансакциите, въпреки, че за всеки е ясен начина, по който мобилните игри печелят финансови средства. Pokemon Go и тук впечатлява отново с изумителни резултати. Проучване, проведено от Slice intelligence показва как мобилните микротранскации, направени по време на игра с app-a Pokemon Go на 10.07.2016 г. доближават близо 47% от приходите на целия пазар на мобилни игри за същия ден. Редно е да кажем, обаче, че играта не би се радвала на такъв огромен успех и надали щеше да достигне подобни мащаби на приемственост сред потребителите на мобилни игри, ако не беше издадена под името Pokemon Go. В подкрепа на това твърдение може да вземем друга мобилна игра- Ingress, която е производство на същия компания-разработчик на Pokemon Go, а именно Niantic. Мобилната игра Ingress е изключително близка в своята същност и идея до Pokemon Go. Всъщност , Ingress е сред първите мобилни игри, които представят т.нар. “augmented reality” като основна част от своя сюжет. Въпреки, че Ingress може да се похвали с доста повече фийчъри, това което й липсваше за грандиозния успех на мобилната игра, за която днес всеки говори, е обвързаността на играта с носталгията по детския филм за покемоните. Като заключение, можем да кажем, че всички ние сме впечатлени от резултатите, които Pokemon Go постигна след релийза си. Възприемчивостта на играта сред подрастващите не ни изненадва. Днешната младеж е поколението, което се ражда в разгара на развитието на технологиите. Достъпът до Интернет и всичките произтичащи от него „блага“ са буквално на един клик разстояние през смартфона им. Учудващо е как, обаче, възрастните възприемат мобилната игра. Към момента в САЩ, както и у нас, всеки втори говори за играта, всеки трети я инсталира, а всеки четвърти се чуди той ли полудява или другите около него, които ходят със смартфоните си и хващат неща, които те виждат, а той не. Дори нашият екип инсталира приложението. Разбира се, не само от любопитство, а и за да подсигурим офиса на Бяла Карта и да сме сигурни, че на наша територия няма нашествие от покемони, които се разхождат измежду нас незабелязано. Поне засега... Затаили сме дъх и с огромен интерес следим развитието на играта. Историята не винаги е била благосклонна към игри, които бележат подобен огромен успех в самото начало на своя живот. Например Draw something в началото се радваше на силната подкрепа на потребителите си, но само след няколко седмици интересът към играта спадна до критично ниво. Освен това, колкото и Pokemon Go да се рекламира като игра, която стимулира физическата активност у своите последователи, за съжаление почваме да виждаме отрицателно влияние на играта. Появяват се все по-често случаи на хора, тръгнали на лов за покемони, които дотолкова се потапят в алтернативната реалност на Pokemon Go, че загубват представа какво всъщност се случва около тях, a тази разсеяност лесно става причина за инциденти. Ти изпробва ли вече app-a Pokemon Go? Ако имаш мнение за мобилната игра-феномен, която завладя света за 3 дни, сподели го с нас в коментарите! Наскоро разбрахме от достоверни източници, че доста покемони се събират около НДК. Само за твое сведение, в случай, че решиш да половуваш малко покемони.

Кредитна карта, с която имаш, когато искаш