Кандидатствай Вход
Кои са отличителните характеристики на добрите служители?

Кои са отличителните характеристики на добрите служители?

  • Бяла Карта
  • 02.02.2021
  • Лайфстайл
  • Коментари: 0
  • 532

Ясно е, че всяка фирма си търси на първо място служители с достатъчно знания, умения и опит в съответната професионална сфера. Кои от тях обаче впоследствие ще бъдат най-ефективни в работата си и ще успеят да донесат отлични резултати на организацията, както и кариерно развитие на себе си, зависи и от някои чисто личностни качества и характеристики. В днешната статия ще ти разкрием кои са съответните личностни качества и характеристики, за да можеш да ги развиваш и усъвършенстваш непрекъснато във времето.

Мотивация – колкото и знания и умения да имаш, ако не са налице желание и мотивация за тяхното демонстриране в работата, желаните резултати няма да бъдат постигнати. Нужно е всеки ден да пристигаш в офиса с желание за доказване пред себе си и околните, както и за даване на максимален принос за успеха на компанията. Никой работодател не би искал служители, които идват на работа само за да „отбият номера“, непрекъснато гледат часовника и чакат работното време да изтече, за да се приберат у дома.

Увереност -  добрият служител не само притежава необходимите качества и характеристики, но е и напълно уверен в себе си. Това важи в особено голяма степен за служителите, които имат пряка връзка с клиентите или пък представят фирмата пред медии, общество, инвеститори и други заинтересовани страни. Въпросните служители всъщност са образът на фирмата и от тяхното поведение, маниери и цялостно публично представяне зависи как външните публики ще я възприемат.

Надеждност – като служител е нужно да си надежден, или казано с други думи на теб да може да се разчита във всякакви ситуации. Тази характеристика най-добре се вижда когато са налице проблеми с определени фирмени проекти или пък множество приближаващи крайни срокове. В подобни моменти не бива да изпадаш в паника или да се опитваш винаги да стоиш настрани и да поемаш колкото се може по-малко отговорност. Работодателят ти трябва да знае, че има насреща си човек със силна психика, който не се предава пред първата трудност и е готов да даде всичко от себе си, за да помогне на компанията да си стъпи на краката.

Креативност – в света на съвременния бизнес стандартното следване на нарежданията на фирменото ръководство и ежедневното изпълнение на задълженията по един и същи начин често съвсем не е достатъчно. Необходимо е да се проявява креативност, да се търсят нови начини за повишаване ефективността на работата и за постигане на по-високи резултати в краткосрочен и дългосрочен план. В крайна сметка конкуренцията не спи, така че и твоята фирма няма как да се остави да бъде носена по течението. Старай се да развиваш своите креативни способности и да бъдеш отворен към иновативни идеи и методи на работа. Това ще те направи по-ценен и желан кадър за всеки един работодател на пазара. 

Честност – нищо не може да замени честността, прозрачността и откритите отношения в офиса. Това качество подобрява значително офис средата и внася хармония във взаимодействието между отделните членове на екипа. Така че се старай да бъдеш открит и честен със своите колеги и началници по всяко време. Дори и да имаш някакъв проблем, който ти пречи да изпълняваш нормално служебните си задължения, е по-добре да го споделиш навреме, за да намерите заедно с останалите най-вярното решение. Подобен вариант е много по-удачен, отколкото да се затваряш в себе си и да оставяш впечатление за незаинтересованост или безотговорност по отношение на работата.

Работа в екип – и не на последно място, добрият служител умее да се разбира с останалите и да работи в екип. Подобно умение е в основата както за прецизната координация между отделните служители, така и за запазването на положителната атмосфера в компанията. Бъди приятелски настроен, старай се да се събираш с колегите си и извън офиса,  както и да установиш стабилни взаимоотношения с тях, основани на взаимното уважение, откритост и коректност.

Кредитна карта Бяла Карта е кредитната карта на съвременния активен, работещ и успешен човек. Тази кредитна карта от една страна ти спестява доста време и усилия в ежедневието, правейки всички твои покупки и разплащания значително по-бързи, лесни и удобни. От друга, тя може да се използва като клубна кредитна карта, даваща ти право за получаване на постоянни отстъпки и намаления в широка мрежа от търговски обекти. Заложи на кредитна карта Бяла Карта – кредитната карта, която се наглася спрямо нуждите ти, каквото пожелаеш, където и да си.

Кредитна карта, с която имаш, когато искаш