Кандидатствай Вход
Защо брандовете са толкова важни за съвременните потребители?

Защо брандовете са толкова важни за съвременните потребители?

  • Бяла Карта
  • 21.05.2018
  • Лайфстайл
  • Коментари: 0
  • 1926

Ролята на брандовете по отношение на процеса на пазаруване и като цяло поведението на съвременните потребители нараства непрекъснато. В много случаи дори самият факт, че даден продукт или стока са част от колекцията на популярен бранд, им гарантира високи продажби. Кои са причините за подобно влияние на брандовете върху съзнанието на човека? И какво всъщност печели средностатистическият потребител от избора на артикул от точно определен бранд? В следващите редове ще разкрием някои от тайните на световноизвестните брандове и механизмите, които те използват за гарантиране на потребителската лоялност.

Брандовете са гаранция за качество. Това несъмнено е една от основните причини за избора на артикули от точно определен бранд. Особено когато става въпрос за популярни в световен мащаб брандове, притежаващи дълга история и богат опит на пазара на съответната стока или услуга. Подобни брандове са доказали във времето качеството и надеждността на своите продукти, както и удовлетвореността, която те носят на потребителите. В този смисъл когато човек си взема артикул, част от колекцията на световноизвестен бранд, той е сигурен, че ще получи само и единствено най-доброто. Съвсем по друг начин стоят нещата с нови и непознати на пазара марки, избирането на които крие доста по-висок риск от неприятни изненади.

Брандовете са знак за престиж. Разбира се, в много случаи качеството на дадени продукти или стоки се допълва от престижа, произлизащ от тяхното притежание или носене (ако говорим за дрехи, обувки, бижута). Всъщност в днешно време редица брандове са успели да се превърнат в символ на богатство и висок социален статус, на класа и добър вкус. И голяма част от потребителите си купуват артикули от тези брандове не толкова защото са им крайно необходими в ежедневието, а заради впечатлението, което ще направят на околните. По подобен начин стоят нещата със световноизвестни марки като Apple (мобилни телефони), Toyota (автомобили), Adidas (дрехи) и т.н. 

Брандовете спестяват време. Оказва се, че брандовете имат и някои неочаквани преимущества за потребителите в процеса на пазаруване. И спестяването на време е едно от тези преимущества. Какво точно имаме предвид? Не всеки човек притежава времето или желанието да обикаля часове наред по магазините в избиране на подходящата дреха например. Ако обаче нямаш точно набелязана такава, е доста вероятно да ти се случи подобно нещо. Все пак на пазара се предлагат толкова разнообразни типове, модели и цветове дрехи, че изборът може да се превърне в огромна дилема за теб. Освен ако предварително не си решил да се насочиш към даден бранд, с който си свикнал да се обличаш. В такъв случай изборът ти се стеснява значително и със сигурност няма да ти отнеме кой знае колко време да намериш желаната от теб дреха.

Брандовете носят чувство за принадлежност. Има един много известен израз, който гласи, че „човекът е социално животно“. Или казано с други думи, той има нужда да се събира със себеподобни, да обменя с тях емоции и усещания, както и да се чувства част от определена група или общност. Именно такава възможност му дават популярните брандове, които са успели да съберат множество фенове или дори последователи по целия свят. Зараждат ли се у теб положителни емоции, когато виждаш свои колеги или приятели да използват същия мобилен телефон или пък да носят часовник от любимата ти марка? Това несъмнено се дължи на чувството за принадлежност, което носят брандовете. Да бъдеш част от нещо голямо и разпространено навсякъде при всички случаи ти носи повече спокойствие, увереност и самочувствие.

Брандовете въплъщават ценности. И не на последно място, голяма част от популярните брандове са успели да изградят свой собствен облик, свързващ се с определени ценности и разбирания за живота. От дрехи и облекла, предназначени за отворения, модерен и работещ човек, до часовници с по-сурово излъчване, подчертаващо тяхната ориентираност към приключенията и интензивния начин на живот. Истината е, че в даден бранд могат да бъдат въплътени невероятно голям брой чувства, ценности и усещания. В кои от тези ценности ще се припознае, си зависи от самия потребител, неговите позиции, разбирания и практикуван лайфстайл. 

Несъмнено и кредитна карта Бяла Карта като бранд си има своите преимущества и ценности, благодарение на които вече години наред е сред най-предпочитаните финансови продукти от родните потребители. Чистотата и коректността, отличното обслужване и липсата на допълнителни такси, удобството да се използва във всяка точка от света и предоставяните специални оферти и намаления при пазаруване. Това са само част от нещата, които ще получиш, ако станеш притежател на тази кредитна карта. Избери кредитна Бяла Карта и се присъедини към групата на успешните хора, разрешаващи със замах всички предизвикателства в своя професионален и личен живот.

Кредитна карта, с която имаш, когато искаш