Кандидатствай Вход
Аксес Файнанс ООД спечели деветата си награда за изключително клиентско обслужване

Аксес Файнанс ООД спечели деветата си награда за изключително клиентско обслужване

„Аксес Файнанс“ ООД спечели деветата си награда за изключително клиентско обслужване – този път за месец май.

Проучването на LiveHelpNow – пазарен лидер, предлагащ комплексно софтуерно решение за обслужване на клиенти – за месец май отново отреди на Бяла Карта наградата „Best Customer Services” и подреди брандът до редица международни компании.

По примера на най-успешните и популярни американски кредитиращи институции, Бяла Карта е бранд, който също набляга на ефективните канали на обслужване, компетентността на сътрудниците, удобния потребителски интерфейс и безопасността на платежните средства. По този начин се гарантира сигурност и спокойствие на всеки един кредитополучател.

0 Коментара


Име и коментар са задължителни!
Успешно добавен коментар!