„Аксес Файнанс“ ООД спечели деветата си награда за изключително клиентско обслужване – този път за месец май.
Проучването на LiveHelpNow – пазарен лидер, предлагащ комплексно софтуерно решение за обслужване на клиенти – за месец май отново отреди на Бяла Карта наградата „Best Customer Services” и подреди брандът до редица международни компании.
По примера на най-успешните и популярни американски кредитиращи институции, Бяла Карта е бранд, който също набляга на ефективните канали на обслужване, компетентността на сътрудниците, удобния потребителски интерфейс и безопасността на платежните средства. По този начин се гарантира сигурност и спокойствие на всеки един кредитополучател.
0 Коментара
Благодаря ви Бяла Карта! Доволна съм, всичко се оказа така, както се казва и уточнява в договорите! Коректни сте!