Кандидатствай Вход
"Аксес Файнанс" ООД с осма поредна награда за изключително обслужване на клиентите си

"Аксес Файнанс" ООД с осма поредна награда за изключително обслужване на клиентите си

През месец април "Аксес Файнанс" ООД беше отличенa с осма поредна награда “Best Customer Services” в месечната класация The LiveHelpNow Challenge на LiveHelpNow. Класацията включва ТОП 100 КОМПАНИИ, предлагащи изключително клиентско обслужване, измерено по определена формула, включваща в себе си комбинация от 50 различни ключови показатели и скоринг модели.

Подобно престижно признание означава изключително много за компанията, която продължава да полага непрестанни усилия, за да печели заслужено клиентската лоялност на българския потребител.

Бързото и качествено клиентско обслужване, поставя бранд като Бяла Карта за осми пореден месец, наред с престижни компании от световна величина, в това число са Sutherland Global Services, Discovery Education и Everlast.

Стремежът на "Аксес Файнанс" да предлага удобство и перфектно клиентско обслужване, дава резултат в нарастващата удовлетвореност на клиентите.

Горди сме с отличието и продължаваме да работим още по- усърдно, за да даваме на клиентите си перфектно клиентско обслужване.

0 Коментара