През месец април "Аксес Файнанс" ООД беше отличенa с осма поредна награда “Best Customer Services” в месечната класация The LiveHelpNow Challenge на LiveHelpNow. Класацията включва ТОП 100 КОМПАНИИ, предлагащи изключително клиентско обслужване, измерено по определена формула, включваща в себе си комбинация от 50 различни ключови показатели и скоринг модели.
Подобно престижно признание означава изключително много за компанията, която продължава да полага непрестанни усилия, за да печели заслужено клиентската лоялност на българския потребител.
Бързото и качествено клиентско обслужване, поставя бранд като Бяла Карта за осми пореден месец, наред с престижни компании от световна величина, в това число са Sutherland Global Services, Discovery Education и Everlast.
Стремежът на "Аксес Файнанс" да предлага удобство и перфектно клиентско обслужване, дава резултат в нарастващата удовлетвореност на клиентите.
Горди сме с отличието и продължаваме да работим още по- усърдно, за да даваме на клиентите си перфектно клиентско обслужване.
0 Коментара
Благодаря ви Бяла Карта! Доволна съм, всичко се оказа така, както се казва и уточнява в договорите! Коректни сте!