
От 100 компании, участвали в предизвикателството The LiveHelpNow Challenge, клиентското облужване на „Аксес Файнанс“ ООД беше оценено като изключително и през месец юни 2017г. Това е десетото отличие на компанията в проучването на LiveHelpNow за изключително клентско обслужване.
Проучването на LiveHelpNow – пазарен лидер, предлагащ комплексно софтуерно решение за обслужване на клиенти – се базира на формула, която включва в себе си комбинация от 50 различни показателя и скоринг модели за измерване на потребителската удовлетвореност от предоставената услуга.
Винаги сме се опитвали да се отличаваме с доброто си клиентско обслужване и доказателството, че се справяме добре е на лице. Горди сме и благодарим на нашите клиентите за високата оценка на нашите услуги!
0 Коментара
Благодаря ви Бяла Карта! Доволна съм, всичко се оказа така, както се казва и уточнява в договорите! Коректни сте!