Кандидатствай Вход
Нашата най-голяма гордост е безупречното клиентско обслужване

Нашата най-голяма гордост е безупречното клиентско обслужване

Ако притежаваш Бяла Карта, вече знаеш, че тя не е като другите кредитни карти. Бяла Карта облекчава живота ти с безупречен клиентски съпорт по всяко време на денонощието! Можеш да се свържеш с наш сътрудник по телефон или в live chat за по-малко от 5 секунди! 

Над 95% от обслужените потребители от националния клиентски център на Бяла Карта са оценили съпорта ни отлично! Ако и ти искаш да оцениш нашето обслужване, можеш да го направиш сега, като последваш линка.

Всеки месец отговаряме на десетки хиляди въпроси, при това свързването с нас става за секунди, без да слушаш в продължение на минути досадна музика в очакване на връзка с оператор. През месец май сме приели 30 645 входящи обаждания от клиенти по телефон, като средната продължителност на разговора е бил минута и 30 секунди! Близо 1400 клиента са получили отговор на въпросите си в нашия live chat канал.

А ето и част от проблемите, на които намерихме решение през месец май, както и оценката на обслужените клиенти след като са намерили отговор на въпросите си.

„Бързо и ясно“ казва Теодора Иванова, след като пита как и кога може да кандидатства за увеличение на кредитния си лимит. Нашата служителка Симона прави справка за клиента и й дава точен отговор, а целият чат-разговор е с продължителност под 4 минути!

Тъй като най-много въпроси са свързани точно с увеличение на кредитен лимит - можете да кандидатствате на всеки 3 месеца, ако сте обслужвали коректно кредитната си карта.

Не можем да подминем и коментара на Радослава Владева, която е поискала справка за наличност: Господ е казал: видиш ли добро... оцени го, разкажи за него. Видях добро, писах си със служителите ви, които бяха търпеливи, отзивчиви и с перфектното си умение дадоха обяснение на достъпен и разбираем език на зададените от мен въпроси. Благодаря! Желая на всички Ви Успех!

„Свършихте работата бързо и лесно“ пише Петя Каменова, която успява да промени данни за контакт в клиентския си профил за минути, благодарение на служителката ни Никол.

„Перфектни сте“, оценява ни Видин Василев.

„Досега съм получавала само коректно отношение от екипа на Бяла Карта. Благодаря!“, пък ни пише Йорданка Атанасова.

„Екипът ви е невероятен“ - възкликва Красимира Димитрова след като служителката ни Алекс я насочва как може да регистрира и ползва безплатния си потребителски профил. Ето и точните инструкции, които Алекс й дава:

„Можете да създадете Вашия персонален клиентски акаунт на https://my.bialakarta.bg/. Регистрацията протича в следните стъпки:

1.За да създадете индивидуален потребителски профил, попълнете формата за регистрация със Собствено Ви име; Фамилия; Телефон; Email. Потвърдете регистрацията си като натиснете „Приемам условията“;

2.След успешна регистрация на посочения от Вас email адрес, ще получите линк за активиране на потребителския профил; За да влезете в индивидуалния си потребителски профил в https://my.bialakarta.bg/, изпълнете следните стъпки:

  • Посетете сайта на www.bialakarta.bg;
  • Кликнете върху бутона Вход;
  • Въведете имейл адреса и паролата, с които сте се регистрирали;
  • Кликнете върху бутона Вход.“

Продължаваме да ти предоставяме обслужването, което с право изискваш и заслужаваш! Не се колебай да се свържеш с нас за каквито и да било въпроси и коментари, свързани с ползването на кредитна карта Бяла карта. Насреща сме да помогнем 24/7 на телефон: 0700 20 140, email: help@bialakarta.bg или в live chat канала на сайта ни: www.bialakarta.bg.

0 Коментара


Име и коментар са задължителни!
Успешно добавен коментар!