Кандидатствай Вход
За какво харчат парите си милениалите?

За какво харчат парите си милениалите?

Днешната ни статия е посветена на т.нар. милениали, или поколението на тези, родени между 80-те и 90-те години на миналия век. 

Едно от най-противоречивите и обсъждани поколения, зародило се в зората на информационната и технологична епоха.

Силно хвалени и силно критикувани – образът на милениалите е толкова шарен, че едва ли може да бъде описан в цялата си разностранност. 

Мързеливи или практични, носители на обществената промяна или интересуващи се единствено от забавления и технологични джаджи младежи? 

Със сигурност няма да стигнем до еднозначен отговор на тези въпроси, така че няма смисъл и да се опитваме.

Целта на тази статия обаче е съвсем друга. 

Обичани или мразени, със своите навици и потребителско поведение милениалите стават основа за различни промени и тенденции на пазара на стоки и услуги. 

Тенденции, с които всеки, искащ да развива успешен бизнес (независимо в коя сфера), трябва да е наясно. 

Затова в следващите редове ще видим в кои аспекти потребителското поведение на милениалите се различава най-много от това на техните предци. 

Или казано с други думи, за какво милениалите харчат най-голяма част от парите си. 

По тази тема са направени най-различни изследвания, резултатите от които са доста любопитни. Нека да ги обобщим в следващите редове.

За какво харчат парите си милениалите?

Бързи храни 

Eдва ли този отговор ще изненада някой. Модата на бързите храни достигна своя връх благодарение именно на поколението, появило се на бял свят между 80-те и 90-те години на миналия век. 

Истината е, че милениалите водят изключително динамичен начин на живот.

Един лайфстайл, който се разкъсва между работата или училището, срещите с приятели, шумните купони и, разбира се, ежедневното сърфиране из интернет и социалните мрежи. 

Е, нормално е при този интензивен и натоварен график милениалите да нямат време за дейности като готвене например. 

Много по-лесно и практично е отбиването до заведенията за бързо хранене и консумирането на различни сандвичи, хамбургери, пържени картофки и т.н.  

Резултатът за пазара е ясен – значително увеличение на дела на заведенията за бързо хранене и истински рай за производителите на бързи закуски.

Алкохол 

Aлкохолната индустрия също е сред най-печелившите от навиците и потребителското поведение на милениалите. 

Поколението на тези, родени в края на миналия век, обича да се забавлява и да си прекарва добре. 

Най-предпочитани за него са нощните забавления и шумните купони в различни клубове и дискотеки. 

Естествено, въпросните купони често са придружени с големи количества алкохол. И тук определено говорим за силно разрастване на пазара на алкохолни напитки. 

Доказателство са и различни изследвания, проведени в САЩ, с цел получаване на повече информация за навиците на милениалите.

 В отговорите си близо ¼ от респондентите, принадлежаващи към това поколение, признават, че харчат прекалено голяма част от парите си за алкохол. 

Очаква се тенденцията да продължи и в бъдеще, така че производителите на алкохолни напитки могат да са напълно спокойни за своя бизнес.

Събития на живо

В тази категория слагаме концерти, футболни мачове и други подобни мероприятия. 

Както вече казахме, забавленията и силните изживявания заемат важно място в графика на милениалите. И това в никакъв случай не е нещо лошо, даже напротив. 

Посещаването на такива събития, свободното изразяване на емоции и тяхното споделяне с приятели и връстници, определено има положителен ефект във връзка с намаляване на стреса и натрупаното в ежедневието напрежение. 

От друга страна, пръскането на значителни средства за такъв вид забавления прави почти невъзможно създаването на солидни спестявания за големи и дългосрочни покупки като собствена къща или апартамент. 

В това отношение определено предпочитана опция за милениалите са квартирите под наем. 

Те правят доста по-лесно и евентуалното преместване на младежите в нов град поради кариерни или някакви други съображения.

Технологии 

Разбира се, няма как да пропуснем тази сфера. В голямата си част милениалите следят отблизо технологичните новости и усъвършенствания. 

В този смисъл за тях притежаването на смартфон или таблет от последен модел е от изключително голямо значение. 

Неслучайно през последните години се наблюдава истински бум в продажбите на смартфони и ожесточена надпревара между големите производители в световен мащаб. 

Целта на тази надпревара е създаването на удобен и лесен за ползване смартфон с повече функции и екстри за потребителите. 

Която компания успее да осъществи най-добрата подобна комбинация, със сигурност ще спечели трайно сърцата на потребителите.

Както става ясно, начинът на живот на милениалите е ориентиран към силните, но и до голяма степен за преживявания.

Бяла Карта помага и на милениалите

Милениалите са това поколение, което промени представите за планиран начин на живот. Те са свободомислещи, но никак не са безотговорни и мислят за бъдещето. 

Макар да изглежда, че не така в сравнение с по-възрастните поколения. Причината за това може би се крие в по-късното установяване и създаването на семейство. 

Те са родени по време на технологичен бум, при поява на социалните мрежи, невиждан ръст в цените на имотите, но и при разходите за стоки и услуги. В тези моменти, в които стандарта на всички се променя те трябва да балансират кариерата, личният и финансовият живот. 

Ето защо, за реализирането на по-дългосрочни цели в живота като създаване на семейство, закупуване на собствен дом и издръжка на деца, съвременните млади хора или се нуждаят от малко помощ.

За да се справят с високите разходи и да подсигурят пари за това, което има смисъл, близо половината от представителите на поколението на милениалите в САЩ имат допълнителна работа или доход, сочи проучване на SunTrust, публикувано в сайта media.truist.com

В тези моменти, Бяла Kарта може да помогне и на милениалите. Тя е насреща да им предостави такава помощ във всеки един момент.

Благодарение на този гъвкав финансов инструмент потребителят може да получи своевременно необходимите му финансови средства, избягвайки обичайните банкови процедури и изисквания.

Бяла Kарта е ключът към реализиране на дълго отлаганите цели в живота на човек и осигуряване на по-доброто му бъдеще.

Направи я своя кредитна карта и се възползвай от всички ползи и преимущества, които ще ти донесе.

0 Коментара



Кредитна карта, с която имаш, когато искаш