Кандидатствай Вход
За какво харчат парите си милениалите?

За какво харчат парите си милениалите?

  • Бяла Карта
  • 05.02.2018
  • Лайфстайл
  • Коментари: 0
  • 1251

Днешната ни статия е посветена на т.нар. милениали, или поколението на тези, родени между 80-те и 90-те години на миналия век. Едно от най-противоречивите и обсъждани поколения, зародило се в зората на информационната и технологична епоха. Силно хвалени и силно критикувани – образът на милениалите е толкова шарен, че едва ли може да бъде описан в цялата си разностранност. Мързеливи или практични, носители на обществената промяна или интересуващи се единствено от забавления и технологични джаджи младежи? Със сигурност няма да стигнем до еднозначен отговор на тези въпроси, така че няма смисъл и да се опитваме.

Целта на тази статия обаче е съвсем друга. Обичани или мразени, със своите навици и потребителско поведение милениалите стават основа за различни промени и тенденции на пазара на стоки и услуги. Тенденции, с които всеки, искащ да развива успешен бизнес (независимо в коя сфера), трябва да е наясно. Затова в следващите редове ще видим в кои аспекти потребителското поведение на милениалите се различава най-много от това на техните предци. Или казано с други думи, за какво милениалите харчат най-голяма част от парите си. По тази тема са направени най-различни изследвания, резултатите от които са доста любопитни. Нека да ги обобщим в следващите редове.

Бързи храни – едва ли този отговор ще изненада някой. Модата на бързите храни достигна своя връх благодарение именно на поколението, появило се на бял свят между 80-те и 90-те години на миналия век. Истината е, че милениалите водят изключително динамичен начин на живот. Един лайфстайл, който се разкъсва между работата или училището, срещите с приятели, шумните купони и, разбира се, ежедневното сърфиране из интернет и социалните мрежи. Е, нормално е при този интензивен и натоварен график милениалите да нямат време за дейности като готвене например. Много по-лесно и практично е отбиването до заведенията за бързо хранене и консумирането на различни сандвичи, хамбургери, пържени картофки и т.н.  Резултатът за пазара е ясен – значително увеличение на дела на заведенията за бързо хранене и истински рай за производителите на бързи закуски.

Алкохол – алкохолната индустрия също е сред най-печелившите от навиците и потребителското поведение на милениалите. Поколението на тези, родени в края на миналия век, обича да се забавлява и да си прекарва добре. Най-предпочитани за него са нощните забавления и шумните купони в различни клубове и дискотеки. Естествено, въпросните купони често са придружени с големи количества алкохол. И тук определено говорим за силно разрастване на пазара на алкохолни напитки. Доказателство са и различни изследвания, проведени в САЩ, с цел получаване на повече информация за навиците на милениалите. В отговорите си близо ¼ от респондентите, принадлежаващи към това поколение, признават, че харчат прекалено голяма част от парите си за алкохол. Очаква се тенденцията да продължи и в бъдеще, така че производителите на алкохолни напитки могат да са напълно спокойни за своя бизнес.

Събития на живо – в тази категория слагаме концерти, футболни мачове и други подобни мероприятия. Както вече казахме, забавленията и силните изживявания заемат важно място в графика на милениалите. И това в никакъв случай не е нещо лошо, даже напротив. Посещаването на такива събития, свободното изразяване на емоции и тяхното споделяне с приятели и връстници, определено има положителен ефект във връзка с намаляване на стреса и натрупаното в ежедневието напрежение. От друга страна, пръскането на значителни средства за такъв вид забавления прави почти невъзможно създаването на солидни спестявания за големи и дългосрочни покупки като собствена къща или апартамент. В това отношение определено предпочитана опция за милениалите са квартирите под наем. Те правят доста по-лесно и евентуалното преместване на младежите в нов град поради кариерни или някакви други съображения.

Технологии – и, разбира се, няма как да пропуснем тази сфера. В голямата си част милениалите следят отблизо технологичните новости и усъвършенствания. В този смисъл за тях притежаването на смартфон или таблет от последен модел е от изключително голямо значение. Неслучайно през последните години се наблюдава истински бум в продажбите на смартфони и ожесточена надпревара между големите производители в световен мащаб. Целта на тази надпревара е създаването на удобен и лесен за ползване смартфон с повече функции и екстри за потребителите. Която компания успее да осъществи най-добрата подобна комбинация, със сигурност ще спечели трайно сърцата на потребителите.

Както става ясно, начинът на живот на милениалите е ориентиран към силните, но и до голяма степен еднократни изживявания. За реализирането на по-дългосрочни цели в живота като създаване на семейство, закупуване на собствен дом и издръжка на деца, съвременните млади хора се нуждаят от малко помощ. Бяла Kарта е насреща да им предостави такава помощ във всеки един момент. Благодарение на този гъвкав финансов инструмент потребителят може да получи своевременно необходимите му финансови средства, избягвайки обичайните банкови процедури и изисквания. Бяла Kарта е ключът към реализиране на дълго отлаганите цели в живота на човек и осигуряване на по-доброто му бъдеще.  Направи я своя кредитна карта и се възползвай от всички ползи и преимущества, които ще ти донесе.

Кредитна карта, с която имаш, когато искаш