Кандидатствай Вход
Как Бяла Карта печели лоялни потребители с отличното си клиентско обслужване?

Как Бяла Карта печели лоялни потребители с отличното си клиентско обслужване?

  • Бяла Карта
  • 13.06.2017
  • Кредитни карти
  • Коментари: 0
  • 1475

„Аксес Файнанс“ ООД спечели деветата си награда за изключително клиентско обслужване– този път за месец май.

Подобно престижно признание означава изключително много за компанията, която продължава да полага непрестанни усилия, за да спечели заслужено клиентската лоялност на българския потребител.

„Аксес Файнанс“ с награда за отлично клиентско обслужване

„Аксес Файнанс“ е удостоена с подобна награда, на база проучване за месец май, на LiveHelpNow. Според въпросния анализ, „Аксес Файнанс“ предлага качествено и бързо обслужване на потребителите си, което е основният фактор компанията да бъде оценена високо за перфектното си обслужване.

Качеството на клиентското обслужване и навременната помощ, оказвана на картодържателите, са съчетани с новостите, които технологиите предоставят. Всичко това в комбинация с индивидуалния подход, поставя бранд като Бяла Карта наред с престижни компании от световна величина, в това число са Sutherland Global Services, Discovery Education и Everlast.

Стремежът на „Аксес Файнанс“ да предлага удобство и качествен продукт, дава резултат в нарастващата удовлетвореност на клиентите. 

По примера на най-успешните и популярни американски кредитиращи институции, Бяла Карта е бранд, който също набляга на ефективните канали на обслужване, компетентността на сътрудниците, удобния потребителски интерфейс и безопасността на платежните средства. По този начин се гарантира сигурност и спокойствие на всеки един кредитополучател.

Изграждането на дигитален фокус

Интегрирането на онлайн чат, бързата телефонна връзка с компетентен сътрудник и иновативната онлайн платформа на кредитна Бяла Карта, имат за цел да улеснят максимално всеки един картодържател. Именно приложения от типа на онлайн чатовете с клиенти, са тези, които променят изцяло потребителското обслужване в 21-ви век.

Благодарение на дигиталните технологии Бяла Карта успява да бъде до своите клиенти 24 часа 7 дни в седмицата - през цялата година. Възможността за бърз контакт и съдействие от страна на екипа на Бяла Карта е важен фактор за изграждане на доверие, който картодържателите оценяват високо. 

Независимо, дали ползваш смартфона или компютъра си, за да сърфираш в мрежата, Бяла Карта ти предоставя удобна възможност да достигнеш до желаната информация, благодарение на специално разработения софтуер.

Финансови съвети от Бяла Карта

Постоянно актуализираният с финансови новини и полезни съвети, сайт, също се явява фактор, който определя удовлетвореността на кредитополучателите. Всеки потребител има достъп до множество статии и съвети за разумно управление на финансовия бюджет. 

„Аксес Файнанс“ предоставя и подробна информация, обхващаща всички аспекти на кредитните инструменти, мобилните разплащания и модерните технологии, оказващи влияние върху финансовия бранш.

Компанията се стреми да даде отговорите, които вълнуват потребителите - без изключение. Освен това, има за цел и да ги обучи да взимат по-мъдри и съобразени с възможностите им финансови решения. 

Именно благодарение на подобни качествени източници на актуална информация, всеки български потребител може да подобри финансовата си култура, да следи тенденциите в кредитирането и да се запознава отблизо с широкия спектър от финансови услуги и продукти.

Промоционални предложения от Бяла Карта

Това обаче съвсем не е единственият способ, който Бяла Карта прилага, за да подобри комплексното си клиентско обслужване. Добавената стойност, която предлага продуктът кредитна Бяла Карта, също се явява начин за покриване на високите изисквания на днешния клиент.

Постоянните отстъпки в цялата партньорска мрежа, липсата на банкови такси, улеснените условия на кандидатстване са предимства, които всеки потребител търси в една кредитна карта. 

Точно това се явява и фокусът на кредитна Бяла Карта. Периодичните промоционални кампании, насърчаващи картодържателите да пазаруват с Бяла Карта, също са част от обслужването, което само най-добрите финансовите компании могат да предложат на клиентите си.

Достъпната кредитна карта

Потребителите ценят достъпността. Поради тази причина, Бяла Карта е гъвкава и цели да направи изискванията за картата гъвкави. Потребителите имат шанс за одобрение за Бяла Карта дори при влошена кредитна история. Освен това, за нея може да се кандидатства без изискване за трудов договор.  

Достъпността на Бяла Карта се доказва и в липсата на такси при теглене от банкомати в България, както и при плащане на ПОС или онлайн. Това дава възможност на картодържателите да използват картата си свободно и както намерят за добре, за да получат каквото пожелаят, където и да са. 

Така „Аксес Файнанс“ ще продължава да бъда компания отстояваща ценности, като отдаденост, доверие, предприемчивост и иновативност, с цел да предостави само най-доброто на своите клиенти.

Кредитна карта, с която имаш, когато искаш