
Както и останалите аспекти от нашето ежедневие, шопингът непрекъснато се развива и променя.
Стремежът на всички участници в този процес е покупко – продажбите да стават все по-бързо и лесно, удобно и сигурно.
Два са основните фактора, влияещи върху развитието на съвременния шопинг – технологизацията и персонализацията.
Първият от тях води до непрекъснато модернизиране на опциите за шопинг с оглед предоставянето на максимален комфорт на клиента и стимулирането му да пазарува.
Персонализацията пък се дължи на повишаващите се изисквания на потребителите и желанието им да закупуват артикули, които са съобразени точно с нуждите и изискванията им.
Ето какви шопинг тенденции ще се развиват през 2020 година
Експресни доставки
Поръчвайки си даден артикул по интернет, в близко бъдеще потребителят ще има възможност да го получи още на същия ден.
Това ще важи с пълна степен дори посоченият от клиента адрес да се намира на значително разстояние от централата или най-близкия склад на онлайн търговеца.
Разнообразни са методите, които се експериментират в световен мащаб с цел въвеждането на подобни експресни доставки.
Може би най-перспективен сред тях е този на Amazon, които понастоящем вече използват дронове, за да доставят част от поръчките на своите клиенти.
Все по-важна роля на социалните мрежи
Социалните мрежи ще имат все по-важна роля по отношение на формирането на конкретно потребителско поведение, както и на пазарните резултати на отделните компании и брандове.
Те ще се използват не просто като канал за комуникация с клиентите, а като място, откъдето последните директно могат да си избират и поръчват продукти.
Instagram например усилено разработват експериментални системи и варианти, посредством които потребителите ще могат да въвеждат платежната информация директно в платформата и по този начин да ускоряват допълнително процеса на покупка.
Не просто покупка, а изживяване
Повече от ясно е, че съвременните потребители желаят да получат не просто качествена и изгодна покупка, но също така и вълнуващо изживяване при нейното реализиране.
Това е тенденция, на която редица компании ще отговорят още по-решително през 2020 година.
Именно с такава цел популярни брандове отварят собствени фирмени магазини.
Магазини, които предлагат ограничен брой ексклузивни артикули, направени са с изглед и атмосфера, отговарящи на основните ценности на бранда, и гарантират на потребителя поредица от допълнителни екстри и вълнуващи емоции.
Nike и Ikea са сред компаниите, залагащи все по-силно на тази концепция в стремежа си да се приспособят към поведението и очакванията на съвременните поколения.
Социално отговорни брандове
Като заговорихме за ценности, компаниите и брандовете, които желаят да пожънат успехи в бъдеще, несъмнено трябва да покажат силни и устойчиви такива.
Проучвания показват, че все по-голяма част от съвременните потребители се насочват към марки, отговарящи в максимална степен на техните ценности и обществени нагласи.
Така че, за да спечелят трайното им доверие, брандовете ще трябва да демонстрират своето най-добро лице.
От една страна, ще е нужно те да бъдат значително по-прозрачни в своята дейност и да не се опитват да прилагат недобросъвестни бизнес практики, които вече лесно могат да бъдат разкрити пред обществото.
От друга, популярните марки ще трябва да се ангажират с различни социални каузи, в зависимост от интересите и очакванията на своите клиенти.
Нови граници на персонализацията
През 2020 година персонализацията в сферата на шопинга ще достигне нови граници.
Потребителите вече не искат просто артикули, които са съобразени с техните нужди и изисквания, а такива, които са направени само и единствено за тях.
И големите и популярни брандове все по-силно се съобразяват с това.
Марката Levi например предлага на своите клиенти услугата „персонализирана бродерия“ върху закупуваните от тях дънки и дънкови якета.Nike пък дава възможност на лоялните си почитатели да се сдобият с напълно персонализирани маратонки, с изобразени инициали, символи и други елементи по избор.
Как кредитните карти ще се впишат в новите шопинг тенденции през 2020 година?
Както виждаш, промените и новите тенденции в шопинга през 2020 година никак няма да са малко.
Засиленият интерес към дигиталните технологии и онлайн пазаруването правят кредитните карти все по-важен финансов инструмент.
Независимо къде живееш, притежанието на кредитна карта става все по-голяма необходимост.
Поради тази причина издателите на кредитни карти все повече се стараят да се адаптират към новите реалности и непрестанния ръст на интерес към електронната търговия.
В тази връзка - финансовите институции, но и регулаторните органи се стремят да създадат правила, които да подтикнат подобряването на сигурността на кредитните карти.
Освен това, издателите на кредитни карти се стремят да отговарят и на потребителските нужди и тенденции на пазара, предлагайки разнообразие от продукти.
По този начин, всеки картодържател ще може да намери подходяща за себе си кредитна карта.
Такъв е случаят с Бяла Карта. Тя се старае винаги да бъде в крак с трендовете и да предоставя на своите настоящи и бъдещи клиенти достъпност, удобство, сигурност и отлично клиентско обслужване.
Тази гъвкава и достъпна кредитна карта ще продължи да ти предоставя допълнителни финансови средства винаги, когато се нуждаеш от такива, както и да бъде твоята клубна кредитна карта, с която да получаваш постоянни отстъпки в широка мрежа от търговски обекти.
Кредитна карта Бяла Карта – верният избор за по-бързо, сигурно и изгодно пазаруване!
0 Коментара
Благодаря ви Бяла Карта! Доволна съм, всичко се оказа така, както се казва и уточнява в договорите! Коректни сте!