Кандидатствай Вход
Какви шопинг тенденции ще се развиват през 2020 година?

Какви шопинг тенденции ще се развиват през 2020 година?

  • Бяла Карта
  • 01.01.2020
  • Лайфстайл
  • Коментари: 0
  • 1194

Както и останалите аспекти от нашето ежедневие, шопингът непрекъснато се развива и променя. 

Стремежът на всички участници в този процес е покупко – продажбите да стават все по-бързо и лесно, удобно и сигурно. 

Два са основните фактора, влияещи върху развитието на съвременния шопинг – технологизацията и персонализацията. 

Първият от тях води до непрекъснато модернизиране на опциите за шопинг с оглед предоставянето на максимален комфорт на клиента и стимулирането му да пазарува. 

Персонализацията пък се дължи на повишаващите се изисквания на потребителите и желанието им да закупуват артикули, които са съобразени точно с нуждите и изискванията им. 

Ето какви шопинг тенденции ще се развиват през 2020 година

Експресни доставки 

Поръчвайки си даден артикул по интернет, в близко бъдеще потребителят ще има възможност да го получи още на същия ден. 

Това ще важи с пълна степен дори посоченият от клиента адрес да се намира на значително разстояние от централата или най-близкия склад на онлайн търговеца. 

Разнообразни са методите, които се експериментират в световен мащаб с цел въвеждането на подобни експресни доставки. 

Може би най-перспективен сред тях е този на Amazon, които понастоящем вече използват дронове, за да доставят част от поръчките на своите клиенти.

Все по-важна роля на социалните мрежи 

Социалните мрежи ще имат все по-важна роля по отношение на формирането на конкретно потребителско поведение, както и на пазарните резултати на отделните компании и брандове. 

Те ще се използват не просто като канал за комуникация с клиентите, а като място, откъдето последните директно могат да си избират и поръчват продукти. 

Instagram например усилено разработват експериментални системи и варианти, посредством които потребителите ще могат да въвеждат платежната информация директно в платформата и по този начин да ускоряват допълнително процеса на покупка.

Не просто покупка, а изживяване 

Повече от ясно е, че съвременните потребители желаят да получат не просто качествена и изгодна покупка, но също така и вълнуващо изживяване при нейното реализиране. 

Това е тенденция, на която редица компании ще отговорят още по-решително през 2020 година. 

Именно с такава цел популярни брандове отварят собствени фирмени магазини. 

Магазини, които предлагат ограничен брой ексклузивни артикули, направени са с изглед и атмосфера, отговарящи на основните ценности на бранда, и гарантират на потребителя поредица от допълнителни екстри и вълнуващи емоции. 

Nike и Ikea са сред компаниите, залагащи все по-силно на тази концепция в стремежа си да се приспособят към поведението и очакванията на съвременните поколения.

Социално отговорни брандове 

Като заговорихме за ценности, компаниите и брандовете, които желаят да пожънат успехи в бъдеще, несъмнено трябва да покажат силни и устойчиви такива. 

Проучвания показват, че все по-голяма част от съвременните потребители се насочват към марки, отговарящи в максимална степен на техните ценности и обществени нагласи.  

Така че, за да спечелят трайното им доверие, брандовете ще трябва да демонстрират своето най-добро лице. 

От една страна, ще е нужно те да бъдат значително по-прозрачни в своята дейност и да не се опитват да прилагат недобросъвестни бизнес практики, които вече лесно могат да бъдат разкрити пред обществото. 

От друга, популярните марки ще трябва да се ангажират с различни социални каузи, в зависимост от интересите и очакванията на своите клиенти.

Нови граници на персонализацията 

През 2020 година персонализацията в сферата на шопинга ще достигне нови граници. 

Потребителите вече не искат просто артикули, които са съобразени с техните нужди и изисквания, а такива, които са направени само и единствено за тях. 

И големите и популярни брандове все по-силно се съобразяват с това.  

Марката Levi например предлага на своите клиенти услугата „персонализирана бродерия“ върху закупуваните от тях дънки и дънкови якета. 

Nike пък дава възможност на лоялните си почитатели да се сдобият с напълно персонализирани маратонки, с изобразени инициали, символи и други елементи по избор.

Как кредитните карти ще се впишат в новите шопинг тенденции през 2020 година?

Както виждаш, промените и новите тенденции в шопинга през 2020 година никак няма да са малко. 

Засиленият интерес към дигиталните технологии и онлайн пазаруването правят кредитните карти все по-важен финансов инструмент. 

Независимо къде живееш, притежанието на кредитна карта става все по-голяма необходимост. 

Поради тази причина издателите на кредитни карти все повече се стараят да се адаптират към новите реалности и непрестанния ръст на интерес към електронната търговия. 

В тази връзка - финансовите институции, но и регулаторните органи се стремят да създадат правила, които да подтикнат подобряването на сигурността на кредитните карти. 

Освен това, издателите на кредитни карти се стремят да отговарят и на потребителските нужди и тенденции на пазара, предлагайки разнообразие от продукти. 

По този начин, всеки картодържател ще може да намери подходяща за себе си кредитна карта. 

Такъв е случаят с Бяла Карта. Тя се старае винаги да бъде в крак с трендовете и да предоставя на своите настоящи и бъдещи клиенти достъпност, удобство, сигурност и отлично клиентско обслужване. 

Тази гъвкава и достъпна кредитна карта ще продължи да ти предоставя допълнителни финансови средства винаги, когато се нуждаеш от такива, както и да бъде твоята клубна кредитна карта, с която да получаваш постоянни отстъпки в широка мрежа от търговски обекти.

Кредитна карта Бяла Карта – верният избор за по-бързо, сигурно и изгодно пазаруване!

Кредитна карта, с която имаш, когато искаш