Кандидатствай Вход
Когато успехът идва след провала

Когато успехът идва след провала

  • Бяла Карта
  • 29.01.2019
  • Лайфстайл
  • Коментари: 0
  • 1290

Всички знаем, че трябва да избягваме неуспехите, но провалите могат да ни дадат и безценни уроци за бъдещето. Всеки се сблъсква с неуспех в периоди от живота си, но това, което наистина има значение, е как реагираме и какво ще научим от този неуспех.

В тази статия ще ти представим няколко истории за предприемачи, които са постигнали страхотен успех, който е бил предхождан от провал. Те са идеални примери за това защо провалът не бива да те спира да следваш мечтите си:

Истории, в които успехът идва след провала

1. Ариана Хъфингтън е била отхвърлена от 36 издателства

Трудно е да се повярва, че едно от най-разпознаваемите имена в онлайн публицистиката, някога е било отхвърлено от три дузини големи издатели. Хъфингтън работела по 18 часа за медийната си компания Хъфингтън Пост. 

В резултат, медията наистина достигнала върха в публицистиката, но резултатът за Ариана бил множество здравословни проблеми. След този професионален успех и донякъде – личен провал, Ариана написва книгата „Овладей живота си“. 

Книгата на Хъфингтън е била отхвърлена 36 пъти, преди да бъде приета за публикуване. Превръща се в световен бестселър. Най-важното, заради което това е един от примерите ни за успех след провала е, че Ариана Хъфингтън е възприела най-важните си житейски уроци. 

„В дългосрочен план парите и властта са като двукрак стол – можеш да запазиш равновесие известно време на него, но в крайна сметка е сигурно, че ще паднеш.“ – пише публицистката.

2. Бил Гейтс гледал как първата му компания се руши

Бил Гейтс сега е един от най-богатите хора в света, но неговата история не се състои само от възходи. Гейтс навлиза на предприемаческата сцена с компания, наречена Traf-O-Data, която има за цел да обработва и анализира данните от трафик касети. Той се опитва да продаде идеята си заедно с бизнес партньора си, Пол Алън, но продуктът почти не сработва. 

Неуспехът обаче не попречил на Гейтс да проучи нови възможности и няколко години по-късно създава първия си продукт на Microsoft. Именно това го води към нов път към успеха.

3. Джордж Стайнбренър фалира цял екип

Преди Стайнбренър да прочуе името си в Ню Йорк, той притежава малък баскетболен отбор, наречен Cleveland Pipers. От 1960 до 1962 г. в резултат на ръководството на Стайнбренър, целият франчайз фалира.

Този провал е последван от пореден такъв, когато Стайнбренър поема поста на Янките през 70-те години на миналия век. Това е последвано от поредица от трудности за отбора, който претърпява редица загуби през 80-те и 90-те години. 

Въпреки публичните страхове и критики към спорните решения на Стайнбренър, той в крайна сметка отвежда екипа до невероятно завръщане с шест записа на World Series между 1996 и 2003 г. и рекорд като един от най-печелившите отбори в Бейзбола на Major League.

4. На Уолт Дисни са му казали, че му липсва творческо мислене

Един от най-креативните гении на 20-ти век някога бил уволнен от вестник, защото му било казано, че му липсва творческо мислене. Опитвайки се да устои, Дисни формира първата си анимационна компания, която се нарича Laugh-O-Gram Films и всъщност фалира. 

Отчаян и без парични средства, Дисни намира пътя си към Холивуд и първоначално се изправя пред още по-голяма критика и неуспех, но в крайна сметка филмите му започват да стават все по-популярни, а днес компанията управлява огромно портфолио от ТВ канали, развлекателни комплекси и други.

5. Стив Джобс е уволнен от собствената си компания

Стив Джобс е впечатляващ предприемач, заради безкрайните му нововъведения, но също така и поради силното му завръщане от почти непоправим провал. Джобс постига успех през 20-те си години, когато изгражда империята. Когато е едва на 30 години, борда на директорите на Apple решава да го уволни.

Необезкуражен от провала, Джобс основава нова компания, NeXT, която в крайна сметка е придобита от Apple. След като се връща в Apple, Джобс доказва своя капацитет, като преоткрива визията на компанията и повежда Apple към нови висоти.

6. Милтън Хърши стартира три компании за лакомства преди Хърши

Всеки познава шоколада на Hershey’s - в САЩ това е може би най-известната марка шоколади. Но когато Милтън Хърши, бъдещият основател на Хършис, започва кариерата си за производство на бонбони, той е бил никой. Хърши започнал три отделни компании, свързани с производството на бонбони, но бил принуден да гледа как всички те се провалят.

В един последен опит Хърши основава Lancaster Caramel Company и започва да реализира огромни резултати. Вярвайки в своето виждане за млечен шоколад, той в крайна сметка основава Hershey Company и се превръща в едно от най-известните имена в индустрията.

Надяваме се да се вдъхновиш от тези истории и ако  претърпиш неуспех, независимо от мащаба, да не се предаваш в преследването на целите си. В конкретния момент някои провали могат да изглеждат като края, но помни, че има безброй успешни предприемачи, които са минали именно през подобни провали. 

Учи се от грешките си и приемай провала, но не се отказвай от страстта си и продължавай да преследваш целите си. А за да създаваш финансовите си възходи и да градиш добра кредитна история, дори след лоша такава,  кредитна карта Бяла Карта е достъпна с изцяло онлайн кандидатстване.

На всеки може да се случи да преживее провал, важното е как ще се изправиш след това. Не можем да отговорим на този въпрос глобално, но през призмата на експертността във финансовата сфера, можем да ти разкажем как да преобърнеш финансовата история за провал в успех с помощта на кредитна карта.

Как да изградиш история за успеха с кредитна карта - след „исторически провал“?

Това е метафоричното на: възможно ли е да вземеш кредитна карта при лошо ЦКР, за да изградиш добрата си кредитна история отново. Всъщност, има ли начин това да се случи. Проблемът е, че може да е предизвикателство да намериш кредитна карта, за която да имаш шанс за одобрение при влошена кредитна история.

Възможно е банките по-трудно да ти отпуснат кредитна карта, ако имаш лошо ЦКР. Причината е в по-високите изисквания към кредитоискателите и по-ниския риск, който този тип институции са готови да поемат. Въпреки това, ако си имал провал с управлението на парите и кредитите си, можеш да се обърнеш към небанкови финансови институции, които предлагат кредитни карти. 

Пример за такъв тип продукт е Бяла Карта. Бяла Карта е достъпна кредитна карта, която дава шанс за одобрение дори и при влошена кредитна история. Този небанков финансов продукт ти дава възможност да създадеш история, в която да покажеш, че можеш да постигнеш успех, дори когато си бил изправен пред провал.  

Могат ли кредитните карти да ти помогнат да постигнеш успех - дори и след провала?

Всъщност, да. Кредитните карти са съвременен финансов инструмент, с който можеш да изградиш отлична кредитна история във времето. Разбира се, за да постигнеш това, трябва да използваш картата разумно и коректно. 

Добрата кредитна история от своя страна, би могла да отвори вратите ти към възможности за кредитиране на големите ти идеи - закупуване на жилище или кредитиране на собствен бизнес. 

Успехът идва за хората, които имат добра финансова култура. За тях кредитните инструменти са възможност, която не пропускат. Разбира се, важното нещо е да избереш кредитна карта, която е подходяща за текущите ти нужди, стандарта и потреблението ти. 

Преди да се спреш на най-добрата кредитна карта за теб, трябва да направиш проучване. За да ти помогнем да се ориентираш и да направиш първи стъпки във финансовия свят, разгледай подробно блога на Бяла Карта. 

В него ще намериш полезни съвети за лични финанси, интересни факти и информация за финансовия свят - всичко е само на няколко клика разстояние. 

Кредитна карта, с която имаш, когато искаш