Кандидатствай Вход
Купуване на стоки от луксозни брандове – предимства и недостатъци

Купуване на стоки от луксозни брандове – предимства и недостатъци

  • Бяла Карта
  • 20.02.2019
  • Твоите пари
  • Коментари: 0
  • 1070

Изкушение за едни и излишна показност за други... Луксозните брандове са темата, за която ще поговорим в днешната статия от блога на Бяла Карта. Те съществуват в абсолютно всички сфери и продуктови категории – от дрехи и бижута до кухненски уреди и други продукти за дома. Заслужава ли си наистина да платиш по-висока цена, за да придобиеш продукт, който е част от каталога на луксозен бранд? Едва ли може да се даде еднозначен отговор на този въпрос. Всичко зависи от твоите лични изисквания, предпочитания и разбирания за качество и цена. По-надолу в текста ще се опитаме да изведем главните предимства и недостатъци на луксозните брандове като цяло, за да ти помогнем да прецениш дали те са вярното решение за теб.

Предимства на луксозните брандове   

Предимствата на тези брандове до голяма степен са свързани с понятието „луксозен“. Едно понятие, което в търговската сфера създава асоциации за продукт с необикновено качество и стил, носещ значителни блага на потребителите и достъпен само за привилегирована част от тях. Разбира се, тези асоциации са свързани по-скоро със съзнанието на потребителите и съвсем не е задължително да важат за всички стоки и продукти, които са част от каталозите на луксозни брандове. Така или иначе, въз оснoва на тях могат да бъдат изведени някои основни предимства на въпросните стоки и продукти.

На първо място, луксозните брандове би трябвало в общия случай да гарантират по-високото качество и устойчивост на продукта. Качество и устойчивост, които при стоки като домакински уреди например са много важни за потребителя. Закупувайки продукти от тази категория, които са произведени според най-новите стандарти и притежават отлични характеристики и функционалност, ти можеш да бъдеш сигурен не само в ефективността им, но и в минимизирането на риска от тяхното повреждане. Това в бъдещ план ще ти спести разходи за поправянето или замяната им с нов уред.

Почти всеки потребител иска да притежава маратонки „Nike“ или пък дреха от новите колекции на „Armani“. Защо това е така? Отговорът е много прост – подобни марки носят усещане за стил и елегантност, високо социално положение и отличен вкус. Добавянето на артикули от тези брандове към облеклото несъмнено ще те представи в най-добра светлина пред околните и е възможно да предизвика у тях чувства като симпатия и възхищение. Не забравяй обаче, че за постигането на желаните резултати трябва да избереш най-точните артикули от конкретната марка, отговарящи на твоя характер и стил. В противен случай рискуваш да изглеждаш твърде неестествено и дори екстравагантно. 

Недостатъци на луксозните брандове  

Практиката да се закупуват стоки и продукти от луксозни брандове си има също така своите недостатъци и слаби страни. Тези недостатъци и слаби страни се проявяват в особено голяма степен, когато потребителят се стреми само и единствено да се запасява с колекции от артикули с етикета „луксозни“, без да обръща необходимото внимание върху полезността и практичността на своите покупки. В следващите редове ще споменем по-конкретно нещата, които трябва да се вземат предвид при залагане на луксозни брандове.

Повече от ясно е, че на съвременния пазар брандът има значително влияние върху цената на отделния артикул. Най-осезаема е тази взаимовръзка именно когато говорим за луксозни брандове и такива, които разполагат с престижно и наложено на пазара име. В този смисъл е напълно реалистично да очакваш по-високи надценки на продуктите, принадлежащи към каталозите на такива марки. Препоръчваме ти на база типа на съответния продукт, неговите характеристики и функционалности, както и потенциалните му приложения в ежедневието ти, да прецениш дали наистина си заслужава плащането на въпросните надценки или е по-добре да заложиш на артикул от стандартната гама.

Именно поради посочената в предишния абзац характеристика на луксозните брандове, много производители и търговци се опитват да представят своите марки като такива, без това да отговаря на истината. Целта им е да повишават търсенето на продуктите си, както и да имат възможност да ги предлагат на по-високи цени. За потребителите, закупуващи подобни артикули, обаче, обикновено остава неудовлетвореността и разочарованието. В допълнение, въпросните надценени артикули често са с по-ниско дори от стандартното качество и съвсем скоро след покупката се налага да бъдат поправяни или заменени (особено ако говорим  за електрически или други уреди за дома).

Е, вече знаеш основните предимства на луксозните брандове, както и аспектите, към които трябва да бъдеш по-предпазлив при закупуването на конкретни артикули от тях. Така че решението е изцяло в твоите ръце. Каквото и да бъде то, твоята кредитна карта Бяла Карта винаги ще бъде до теб, за да ти помогне. Тази кредитна карта не само ще направи разплащанията ти по-бързи, лесни и удобни от всякога, но и ще ти осигури специални отстъпки в широка мрежа от търговски обекти. Избери кредитна карта Бяла Карта и си гарантирай продукти от най-високо качество на изгодни цени!

Кредитна карта, с която имаш, когато искаш